ayrılık mı oluyor?

519 35 36
                                    

Öncelikle 31 k için size çok teşekkür ediyorum. . Veee @leonetta19 un kitabını okuyabilir misiniz? Yoruma birşey yazarsa profiline tıklayıp bulursunuz. Gerçekten güzel bir kitap.

Ayrıca Sena sana sesleniyorum. Sena doğum günün kutlu olsun. Bayaa bi geç oldu ama. Ve o günlüğü de Şadiyeden almıştım kabul.

Neyse fazla uzattım işte yb.

Tınıden

Ah bu Jorge varya hep beni sinir ediyor ama hala çok şirin evli babalarin bu kadar şirin olmaları yasaklanmalı. Bir de çocuk varya her geçen aa ne tatlı çocuk diyip sevmek için geliyor ama gidip Jırgeyle konuşuyorlar hıh! Ama yani Konstaninde Konstantina da çoooook tatlı 1.5 yaşındalar.

Jorgeden

Ufff ya giymiş gene minileri ya. Bide 1.5 yaşında iki çocuk olunca elinde anne güzelliği de oluyor gelen geçen bakıyor ya. Olmaz ama. Evli anneler bu kadar şirin olmamalı.

Federicodan

Ona güvenmiştim ben. İlk defa gizlenmeden ağladım onun yanında. Bir liman gibiydi o. Ama noldu hanfendi ayrılmak istiyormuş tamam ayrılalım o zaman. Bunu sen istedin. Arkandan da koşmam asla. Çok saçma sebeplerden çıkan bir kavganın bu boyuta gelebilecağini asla düşünmezdim. Herşeye baştan başlıyorum. Üzül-içine at- birşey yok de- için içini yesin- toparlan bu kadar.

Ahh şu an ne yapıyor acaba? Üzülüyor mudur? Üzülmesin ya. Kıyamam ki ben ona. Ağlamasın o onun yerine de ağlarım ben.

Leon ağbim ve ben müzik başlasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin