Federicodan
O zaman eve gideyim sadece bakayım Ludmilamın yüzüne gözümem ki ona. Evet öyle yapayım en iyisi ya dimi dimi? Kıyamam ona (çünkü o kıyma değil
Purdan Kardelene ve Senaya slmlr syglr svglr)Ludmiladan
Fazla mı sert çıktım ya. Galba öyle oldu. Hah mesaj geldi. Ay öküzüm ne romantik sözler yazdı ya.
Seni gizli gizli izlemek bile çok güzel ♥
XAy kesin Fede bu ya camın arkasında kesin.
Bakalım bakalım evet orda.
L:Ahhh Fedeeeğ
Fe:Noldu be.
L:Ahh çok güzel sözlerdi onlar
Fe:Ne sözü
L:Bilmemezlik yapma yağ. Hadi barışalım piiis yani.
Fededen
Hayır ben ne sözüyse onu yazmadım. Bir dakika kim attı o mesajı!!!!!!!!!!!!!
Bakalım bakalım numaraya ama önce Ludmilayı göndermek lazım. Imm napabiliriz?
Fe:Bi gitsene sen
Lu:Hı?!
Çok saçma oldu dimi evet. Saçma oldu. Heeey ama ben Fedeyim.
Fe:Hiiç soğan falan doğra
Lu:Tamam
Aldım numaranı sen kimsin ya.
Fe:Ben çıktım.
Lu:Kimle çıktın kim o kız öldürürüm onu bak
Fe:Benim espirilerim bile daha güzel.
20 dakika sonra
Şimdi telefonun sinyalinden adresi tespit ettim. O adrese gidiyorum. Bir yandan da düşünüyorum Giresuna girerken giresun diyorsun ama çıkarken neden çıkasun demiyorsun? Neyse şimdi buna vakit yok. Oha bu adam bardaymış. Napabilirim gireceğim artık. Of ya bu ne müzik baba var burda baba.
Ludmiladan
O sevdiğin Feden şu an nerde bilmiyorsun dimi bilmezsin tabii çünkü sana yalan söylüyor şu adrese git.Heeey ben Fedeye güvenirim Fedeyi aramalıyım.
TEL KONUŞMASI
L:Fede nerdesin?
Fe:Imm Betoyla stüdyodayım
L;Hmm tamam
TEL SON
Hmm şimdi bu internette adrese bakalım bakalım nerdeymiş.
Adres bir bar. FEDE?
Demek o mesajı da o atmamış . Bana yalan söylüyor. Zaten her gün de kavga ediyoruz. Artık pollyanacılık yapmanın hali yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Leon ağbim ve ben müzik başlasın
Fiksi PenggemarHep leonetta hikayeleri okuduk ama Leon Violettanın ağbisinin en yakın arkadaşı olsa ve hertürlü engel çıksa karşılarına aşk her engeli yenebilirmi?Peki aşk ne? "Ben senin için senden vazgeçtim"