Kaza

632 38 46
                                    

SELAMLAR AYSİLERİM♥ Son 4 bölüm.

TİNİDEN

Şu an çok mutluyum. Neden derseniz bilmiyorum ama mutluyum hayata gülümse yani.  Sultanahmete gittik Çok güzel İstanbul♥. Sultanahmette köfte yedik. Sonra camiiye girdik. Gerçekten çok süper bir yer. İşlemeleri falan harika. Sonra ımm neydi adı Türk sanatı Ebru var. Onu yaptım. Yalnız tabi Jorge odunluğunu ortaya koydu ve Ebru yaparken yardım etmek için elimi tutan adama(sıfat tamlaması falan )öldürücü bakışlar attı. Sonra taç aldı kafama taktı falan yani sanki cennetteyim başbaşa bir gün geçirdik.

VİOLETTADAN

Tam camları silmeye girişecektim ki telefonum çaldı. Ahaa Leon arıyor anladı tabi hatasını pizza getircek bana.

TELEFON

V:Alo tabii anladın hatanı.

X:Alo Bayan Vargasla mı görüşüyorum?

V:E-evet

X:Bay Vargas bir trafik kazası geçirdi. Xxxxxxx hastanesi.

V:Ta-tamam

TEL SON

Ağlamak yok Violetta bak bebişlere birşey olur. Ağlama ağlama hayır. Fede Fedeyi çağırmalıyım.

FEDERİCODAN

Fe:Evet doktor bey. Leon nasıl?

Dr:Leon Bey hala kritik ameliyatta. Ama bizi asıl endişelenditen Violetta Hanım çok riskli bir hamilelik süreci var ve bu durum onu baya zorlayacak. Yani bağırması, ağlaması kötü sonuçlar doğurabilir. Ama siz de bilirsiniz ki sakinleştirici de veremiyoruz.

Fe:Anladım doktor bey.

V:Leon nasıl?

Bir kardeşime baktım da solmuş yüzü. Kıpkırmızı gözleri bağırmaktan kısılan sesiyle perişan bir haldeydi. Benim Violettam güçlüydü böyle olmamalıydı.

V:O beni bırakmaz dimi?

Lu:Bırakmaz o seni bırakmaz.

V:...

Lu:Bak Violetta Leon güçlüdür. O sevdiklerini bırakmaz. Seni bırakmaz. Bak elini karnına götür. Hisset onları orda yaşamı sana bağlı olan 2can var. Yoksa onları ölüme mi sürükleyeceksin. Hem Leon uyandığında seni bu halde görürse kızar,üzülür. Bak şu ana kadar neler atlattınız bunu mu atlatmıyacaksınız?

V:Sen haklısın

Lu:Üzülmek?

V:Yok

İşte ben sevgilim gene çözmüştü olayı.

Fr:Fede Jorgeyi arayacakmıyız?

Fe:Bilmem ki aramazsak kızarlar arasak buraya gelirler hemen

Di:Aramalıyız

Fe:Arayalım o zaman.

LEONDAN

Hadi Violetta diyorum. Ben seni kurtardım sıra sende. Makinenin sesini doktorun sesini hasta ölüyor elektoroşok cihazı getirin demesini hepsini duyuyorum. Oysa beni yaşama döndürecek olan şey elektroşok değil. Violettam. Bana onu getirin. Onsuz yapamam ben.

V:Leon

İşte artık güçlüyüm. Gözümü açma zamanı geldi.

VİOLETTADAN

V:Bende gireceğim ameliyata

Fe:Hayır giremezsin.

V:Fede lütfen bak buna ihtiyacım var. Hem o da beni istiyor. Onun bana ihtiyacı var. Lütfen.

Fe:Tamam

İçeri girdim bir sürü doktor Leonum orda yatıyor.

V:Leon

Gözünü açtı. Yaşasın o iyi. Şükürler olsun.

Dr:Hasta hayata döndü.

LEONETTA♥

Leon ağbim ve ben müzik başlasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin