DEPREMDE OLANLAR

972 53 45
                                    

Çook sevgili okuyucular aystilerim benim ya. 10 k olmışuz ya  şu an çok mutluyum ♥♥♥♥♥♥

Nooot:bütün okuyuculara bu bölümün ithafı herkes üstüne alınsın ♥

Ve burdan

Leondan

Deprem olmuş. Violettam nasıl?

Depremden önce Jorgeden

Of of şu Tiniden -evet Tini sahilde gezerken buldum sonra yanımıza eski sevgilisi geldi sonra bende o adamı dövdüm- kurtulmalıyım ne yani o kada güzel olabilir saçları kokusu muhteşem olabilir. Onun yanında sanki bebek gibi hissedebilirim onun yanındayken kalbim göğüsümden çıkacak gibi atabilir yanımda birini görünce sinirlenebilir bi dakika ben ne diyom ya Allah Allah Jorge asla aşık olmaz!!!!

Jorgeden not:Dedi ekonomi sayfası okuyan şahıs gibi bir yorum atmayın.

TEL KONUŞMASI

J:Tini

T:J-jorge ççççabuk gel

J:Senden ayrılıyorum. Sadece seni kullandım

T:ee-hhh-lveda s-sana

TEL SON

Bir dakika nefes alamıyordu o ahh ona birşey oldu salak ben naptım ya gene herşeyi maffettim. Of salak ben ona birşey olursa bu sefer bende onun yanına giderim.

Depremden önce Violettadan

Ay çok mutluyum bebeğime alışverişten geliyoruz. Yaa hamileyim ben. Daha küçücük şeye pembelli mavili bir sürü ciciler aldık kızlarla. Kızlar da bırda kalıyorlar ya. Leon gelince çok mutlu olacak.

Deprem esnasında Jorgeden

Tam Tiniye ilaçlarını verirken yer sallandı bina çökmeye başladı hemen masanın altına girdik. Korkudan Tini bayıldı. Bi tane telsiz buldum hemen Bradleyi aradım gelmesini söyledim. Tiniyi burdan çıkarmam lazımdı. Bradleye camdan Tiniyi verdim ama ben çıkamadan bütün bina çöktü. Tini iyiydi ama benim sonum gelmişti.

Deprem esnasında Francescadan

Violettayla bebişin cicilerine bakıyorduk. Birden heryer çökmeye başladı. Deprem oluyordu. Violettanın kafasına tahta düştü hemen onu masanın altına taşıdık.

V:Telsiz 1 ağbi.

Hemen telsizi aldık. 1i tuşladık. Fedeye birşey olmuşsa bebek de onda.

Fe:Kızlar iyi misiniz?

Frsen nasılsın bebek nasıl?

Fe:Telsizi aldım dışarı çıktım.

Fr:Bak şimdi Violettanın kafasına tahta düştü çok kan kaybediyor ve bayıldı. Sen doktoru ara.

Fe:Tamam ama asla kalp masajı yapmayın çantanız yanınındaysa elektroşok cihazıyla Violettaya  elektrik verin. Ecza dolabına ulaşırsanız. Beneghoben(tamamen uydurdum) ilacını verin kumaş parçası alın yarayı sarın. Ve kafasını hep yukarda tutun.

LEONETTA♥

SINIR

23V

15Y

Leon ağbim ve ben müzik başlasınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin