Bakugo x reader
Második rész- [Név]-san?
- Áá Todoroki-kun. Szia.-fordultál felé.-Mi járatban?
- Csak erre sétáltam. Te?
- Hogy én? Oh én csak...azt hiszem összevesztem Katsukival...- halkult el a hangod a végére.
- Akarsz róla beszélni?- ült le most már melléd a félig fehér, félig piros hajú fiú.
- Haah majd... megoldom valahogy. De azért köszönöm!- mondtad neki egy mosolyt erőltetve arcodra.
- De ha van valami nekem nyugodtan szólhatsz.- mosolygott rád kedvesen. Nagyon meglepődtél mivel Todoroki szinte soha se mosolyog.
- Köszönöm.- mondtad neki most már egy igaz mosoly kíséretében.Miközben haza fele sétáltál egyre jobban féltél attól, hogy mi lesz otthon. Az a dolog pedig, hogy össze vesztél Bakugoval a legrosszabb dolog a világon. Nem érezted magadat valami jól főleg lelkileg, ezért amennyire tudtál gyorsítani kezdtél tempódon. Most mindennél jobban egy jó kis alvásra vágytál.
Mikor haza értél a szüleid még nem voltak otthon ami elég meglepő mivel valamelyikük ilyenkor mindig itthon van de most egyedül vagy. Ennek örültél is. Lepakoltál a szobádba majd le mentél enni valót készíteni.
Körülbelül 1 óra múlva haza értek a szüleid. A változatosság kedvéért megint valamin veszekedtek. Te csak szép csöndben fogtad magad és föl mentél a szobádba. Le feküdtél az ágyra és hallgattad a zajokat. Nagyon megviselt a mai nap. Aludni akartál de úgy, hogy üvöltöznek nem igen lehet.
Egy ideje már feküdtél, amikor meg csörrent a telefonod. Bakugo az. Akármennyire szerettél volna beszélni vele és mindent tisztázni, nem ment. Kikapcsoltad a készüléket és vissza raktad az éjjeli szekrényedre. Oda lent meg már annyira el fajultak a dolgok, hogy a kilábalást csörömpölés váltotta fel. Itt már eleged lett. Föl keltél a puha takaró alól és le mentél.
- Komolyan mondom. Nem lehet aludni se.- morogtad.
- Oo hát te is itthon vagy? Valami élet jelet miért nem adtál drága [Név]? Há? Aggódtam ám miattad!- mondta anyád.
- Aggódtál pff. Ez vicces. Ha aggódnál miattam, érdeklődnél felém minden egyes nap, hogy milyen volt az iskola vagy ha valami bajom van meg vígasztalni és segíteni- itt már el csuklott a hangod- de te mind ehelyett csak egy szemétdarabnak nézel engem akivel akkor tudsz kiabálni amikor csak akarsz!- fakadtál ki.
- Kislányom hogy beszélhetsz így anyáddal?!
- Rólad meg ne is beszéljünk! Egyszer ordibálsz anyával vagy vered máskor meg oda vagytok egymásért. Mindketten! Senkik vagytok számomra! Olyan mintha egy árva lennék! Komolyan néha jobban örülnék annak!- a könnyek a szemedből csak úgy ömlöttek. Fogtad magad és bőgve kirohantál. Hallottad ahogyan a nevedet kiabálják de nem érdekelt. Csak el akartál tűnni.Egy fél óra után ki fulladtál és térdre rogytál. Azt sem tudtad hol vagy csak sírtál és sírtál fájdalmasan. Bakugo...a szüleid... - Minden miattam van. Amiért ilyen gyenge vagyok...- gondoltad.
Elfáradtál. Lelkileg és fizikailag is. Még mindig ugyanott térdeltél ahol eddig. Szemeid pirosak voltak a sok sírás miatt. Könny viszont már nem jött ki belőle. Mintha ki fogyott volna az összes. Kezdett homályos lenni körülötted minden.
- [Név]!!! [Név] a francba már!- hallotál meg egy nagyon is ismerős és neked kedves hangot.
- Ka- Ka-tsu- khi?- nyöszörögted.
- Igen én vagyok az! Te hülye! Mégis mit keresel itt? Már mindenhol kerestelek! Ha mégegyszer így rám hozod a frászt azt nem élem túl érted? Nem élem túl.- térdelt le hozzád és vont erős ölelésbe.
- É-én sajnálom! Sajnálom! Sajnálom!- és igen, újra el eredtek a könnyeid. Válladon érezted, hogy Katsukinak is folynak.
- Shh... én mindig veled leszek.- ezek a szavai úgy hatottak rád mintha valaki benyugtatózott volna. A szívverésed le lassult és szép lassan le is nyugodtál. El váltatok egymástól és csak néztétek egymást. Bakugo kezével arcodat kezdte cirógatni és meg törte a csendet.
- Ha megint van valami, azonnal szólj nekem! Jó?- mosolyodott el féloldalasan.
- Rendben megígérem! Köszönöm Katsuki!- nyúltál oda kezéhez és megsimogattad azt. Végül Bakugo egy lágy és érzelmes csókba invitált. Benne volt minden érzelme. Az aggodása miattad, a bocsánat kérése a kávézói eset miatt és a magánya nélküled.Helyesírási hibákért és szó ismétlésért BOCSII!🙏
Na hát itt is van a Bakugo x reader 2.része! Remélem tetszik nektek!🤗 Ha igen akkor nyomj egy kis csillagot és írd meg róla a véleményed. Ha pedig nem tetszett akkor sajnálom, legközelebb majd erősebben próbálkozok. Ha valaki esetleg tanácsot akar adni azt is szívesen fogadom! Valószínüleg a következő rész is oneshoot lesz. Legyen szép napotok!
Bye bye!💕