Oikawa x Reader
Nagy nehezen, de végre bevallottad magadnak, hogy igen. Szerelmes vagy abba a fiúba aki sose lehet a tiéd. Az iskola leghelyesebb fiújába akiért mindenki, de tényleg még a takarítók is oda vannak. Oikawa Tooruba.
Mogyoróbarna szemű fiú oszálytársad volt. Egyik rajz órán egy párba osztott titeket a tanár. Egymásról kellett portrét alkotni. Ahogy jobban vizslattad a fiút, néha-néha megakadt a tekinteted formás ajkain. Akaratlanus is de beharaptad alsó szájrészed. Itt jöttél rá, nem csak baráti érzelmeket táplálsz a feladók királya felé.
Azóta mindig próbálod vele találni a szemkontaktust, de a sok rajongója miatt szinte észre se vesz. Magadba már elkönyvelted, hogy soha nem lesz semmi köztetek. Ám ekkor valami égi csoda közbe avatkozott.A röplabda csapat menedzsert keresett. Először nem voltál oda az ötletért, de nagy nehezen rá vetted magad. Az órák végén el mentél a tornaterem részhez. Benéztél a helyiségbe, de senkit sem láttál.
- [Név]-Chan? Hát te?- hallottad pontosan magad mögül a hangot. Ilyedtedben elejtetted a táskádat, amit eddig a kezedben tartottál.- Jaj bocsánat nem akartalak megijeszteni!- vette fel hátizsákod...Oikawa.
- S-semmi gond!
- Mi járatban erre felé?- kérdezte azzal a kisfiús hangjával.
- H-hát l-láttam, hogy menedzsert kerestek!
- Ooo te jelentkezel?
- Hát azt szeretnék...
- Yoosh- karolt át- Akkor mostantól te vagy az új aranyos menedzserünk!- mosolygott.
- Aranyos...?- motyogtad.
- Hmm?
- S-semmii!
- Nanaa ha elkezdted bökd már kiii!- hajolt bele Oikawa az aurádba.
- Nem is vagyok aranyos...-mondtad lehajtott fejjel.
- Ugyan már [Név]-chan~! Te vagy a legaranyosabb lány akivel eddig valaha találkoztam! Ha kell elmondom ezt minden egyes nap!- mosolygott rád. Egyből felszökött a vér arcodba.
- Nocsak, nocsak elpirultunk?
- Trashykawa! Hagyd már szegényt. Teljesen belemászol a személyes terébe.- vágta kupán Iwazumi.- Bocsi miatta. Egy igazi barom. Bár ezt már tudhatod, hisz osztálytársad.
- Iwa-chan~!!! Ezt a jelenetet látva muszály volt elröhögnöd magad.
- Uwaa még a nevetése is aranyos!- mondta Oikawa.
- Ah ebben igazad van.- állt mellé Iwazumi is.
- Ahh jóó elég.- zártad le te a témat.- Khm. Visszatérve. Akkor nem gond ha én leszek az új menedzser?- mosolyogtál kicsit kínosan.
- Dehogy gond. Sőt inkább sajnállak. Oikawa miatt.- mondta könnyedt egyszerűséggel a kreol bőrü fiú.
- Chh nem mintha miattad nem kéne sajnálni.- vágta be a hisztit az űrlény mániás.
- HÁ? MIT MONDTÁL?- kiáltott Iwazumi a mogyorószínű hajú fiúra.
- Ehehe...Jó akkor én megyek, majd...holnap! Sziasztok!- rohantál el.***Másnap***
Reggel Oikawa egy cetlit rakott a padodra amin ez állt.
" Ma gyere 10 perccel előbb a tornateremhez.~"
Nagyon meglepett ez a kis üzenet. Vajon mit akarhat? Egész nap ezen gondolkodtál. Nem jutottál dűlőre. Óráid után már rohantál is a tesiterem ajtajához. Nem láttál senkit, ezért be mentél.
- O-Oikawa? Itt vagy?- kérdezted bizonytalanul.
- Yahoo [Név]-chan~!
- Bwaa Baka! Ne ilyesztegess! A végén le áll a szívem!- kaptad kezed az említett szervedhez.
- Ha rajtam múlik biztos nem! Újra élesztelek!- lépett közel.- Így! Majd egy lágy csókot lehet ajkaidra. Szíved most tényleg kihagyott egy ütemet.
- Miért?
- Hogy ne halj meg!!! Ezzel mindig újra élesztelek majd jó?-simított végig arcodon?
- Mindig...? Várj... miért pont én? Ott vannak a sokkal szebb, jobb alakú rajongóid!
- Hmm. A te aranyos és segítőkész szémélyiséged sokkal jobban vonz. Amúgy is meg mondtam, hogy mostantól minden nap el mondom, hogy milyen aranyos vagy és tökéletes hozzám. Azt is meg engedem, hogy segíts egy ufót találni.- hallgattad végig a fiú mondanivalóját. Végül egy édes csókba invitált amibe te szívesen csatlakoztál.Heyooo! Remélem tetszik ez a rész, mert nekem valahogy olyan eh xdd.Oikawával majd valami sokkal szaftosabbra is számítsatok a jövőbe( ͡° ͜ʖ ͡°) Egy kicsit rövid is lett ez a rész, úgyhogy Sorry!🙏
Remélem mindenki jól van és azért senki se unatkozik annyira. Nekem amúgy már nagyon elegem van ebből a "digi suliból". Már írtunk pár dogát és hát még egyik sincs be írva, hogy hányas lett. Nagyon jó:') És ez csak az 1. példa, hogy miért utálom xddd. Na de mindegy.
Egytlen jó dolog a napba ⬇️Ma van drága férjem születésnapja!!!*\(^o^)/*
Happy Birthday my King Explosion Murder!🥳🥳🥳 Haha csak 5 nappal vagy idősebb nálam!😜
Igen én rajzoltam! XDDD Légyszi ne vessetek meg amiért ilyen szar lett!
Igen ennyit akartam. Sok-sok puszi
Bye bye!💕