Dabi x reader
- Nee! Kérleeeek! Fejezd be! -kiabáltál barátodra miután már a lelkedet is kicsiklandozta belőled.
- Nem, nem. Még nem.- húzott gúnyos vigyort arcára. Imádod amikor így mosolyog.
- Szóval így játszunk. -mondtad neki szórakozottan, majd amennyire tudtál hozzá dörgölted csípődet a férfiasságához. Erre a cseleketedre Dabinak egy jóleső morgás hagyta el száját és végre abba hagyta a kínzásod.
- Nono ilyen játékot nem játszunk [Név]. Ha akarod csak mondanod kell és akkor már csináljuk rendesen. Ezután egy szenvedélyes csókra hívott. Amit te is ugyan olyan szenvedéllyel és vággyal viszonoztál.Már egy jó ideje tartott a csók csatátok amikor Dabi keze el kalandozott rajtad. Azt gondoltad, hogy itt a tökéletes idő az édes bosszúhoz. Felül kerekedtél rajta, így már te voltál felül.
- Hoho ezt már szeretem.- mondta Dabi, hangjába azzal a tömérdek vággyal. Na, de itt csattant egy nagyot. Gyors adtál egy puszit az ajkaira és amilyen gyorsan csak tudtál, fel ugrottál róla.
- Sajnálom szívem de most nem játszunk ilyet. Majd talán máskor.- kacsintottál rá. Dabit nem lepte meg a viselkedésed. Mindig is tudta, hogy ha akarsz, tudsz lenni ilyen szemtelen és vad egyszerre. Ezt az oldalad nagyon is tetszett neki. - Ezt még vissza kapod.-mondta egy csábos mosoly kíséretében olyan halkan, hogy még te se halld meg.Dabi gonosztevő. Hősöket gyilkol. Ezzel te mind tisztába voltál. Szeretted a fiút, úgy ahogy van. Még az sem állított meg ebben, hogy át állj a gonosz oldalra. Eddigi legnagyobb célod az volt, hogy profi hős legyél. Ez már el szállt. Most már gonosztevő vagy. Igaz, eddig egyetlen egy hőst sem öltél meg. Nem volt hozzá szíved. Régi barátaid mára már a múlt. Szeretted őket, ők is téged. Fájt tőlük el válni. Az meg még jobban, hogy egyszer...talán őket kell el pusztítanod. Viszont már valahogy bele törődtél ebbe a helyzetbe. Neked most Dabi a legfontosabb. Egy idő után új barátaid is lettek. Név szerint a legjobb barátnőd Toga Himiko lett. Jól meg voltatok Tomurával és Kurogirivel is. Ez neked bőven elég volt egy boldog élethez.
Dabival a találkozásotok nagyon bizarr történet. A lényeg az, hogy arra kérték fel, hogy szállítson el téged egy kereskedőnek. A képességed miatt. Viszont te magad alatt voltál amiért a barátod dobott és el mentél inni. Jó sokat. Dabi úgy talált meg téged, hogy az árokban fetrengtél be rúgva...Igen be rúgva. Így viszont nem szállíthatott el, úgyhogy el vitt magához. A dolgok pedig történtek maguktól. Ez után az eset után ki alakult köztetek valamilyen furcsa kötődés. Dabi ki jelentette, hogy te az övé vagy.
Igen elég bizzar. De neked ez így pont megfelelő volt.
Dabival azóta vagytok együtt. Mindketten szeretitek egymást. Egy csodálatos párkapcsolatban vagy. Nem olyanban, mint előtte az biztos. Hálás vagy neki ezért.
(Na akkor vissza a jelenbe)
Délután el kellett menned boltba, mivel otthon semmilyen étel nem volt. Mikor el mentél Dabi otthon lebzselt, viszont mikor haza értél csak hűlt helye volt. - Hova mehetett ez a bolond?- kérdezted magadba. Egyre csak beljebb haladtál a házban. Be mentél a hálószobátokba is. Semmi. Hirtelen csak azt érezted, hogy az ágyba lök valaki.
- Haliho kincsem.- hajolt közel hozzád a "támadód". A szíved majd kiugrott a helyéről úgy megilyedtél.
- D-Dabi?
- Ki más lenne baby. Nagy nehezen meg fordultál alatta.
- Tudod elég nehéz vagy. Le szállhatnál rólam.
- Most biztos, hogy nem. Először is vissza kapod a délutánit. A többiről,majd utána beszélhetünk. Csak akkor én leszek alúl.- húzott egy perverz mosolyt ajkaira. Már itt tudtad, hogy jó hosszú éjszakád lesz.Na hát igen. Nagyon el késtem ezzel a résszel. Ezért elnézést is kérek. Annyi rá a kifogásom, hogy egyszerűen nem volt ihlet😅 Azért remélem tetszik nektek!😊 Ha igen csillagozz és írd le a véleményed. Oyasumiiinasaii(tuti rosszul irtam lol)
Bye bye!💕