Mozgalmas nap

159 7 4
                                    

Todoroki x reader

Reggel a suli felé tartasz legjobb baratnőddel, Urarakával. Éppen arról beszélgettek, hogy kinek melyik fiú jön be. Kiderül, hogy Uraraka oda van Dekuért ám viszont neked nehezedre esett be vallani, hogy abba a fiúba zúgtál bele akit sose tudnál megkaparintani magadnak a félénkséged miatt. Ez a személy nem más mint Todoroki Shoto. Már amikor megláttad biztos voltál benne, hogy ő a nagy Ő. El ragadott a kinézete, a személyisége és te a seb helyét sem ítélted el. Viszont még csak hozzá se mersz szólni. Amikor megszólít csak dadogni tudsz és semmi értelmes nem jön ki a szádon. Ez volt mindig. Viszont most úgy döntöttél, hogy változtatsz ezen.

Mindenki a helyén ült amikor Aizawa-sensei be lépett a terembe. Holnap lesz egy rendezvény az iskolában és arra jelölt ki segítőket.
- [Név] és Todoroki, ti mentek el a boltba innivalóért.
- R-rendben sensei!- vágtad rá. Todoroki csak bólintott. Már csak a gondolattól is, hogy Todorokival kettesben mehetsz el valahova észveszelytő ütembe kezdett el dobogni a szíved.

Vége a sulinak és már a boltba tartotok. Kínos csend telepedett közétek. A szíved olyan hevesen vert, hogy azt hitted kiugrik. Valamiért nem jött ki hang a szádból. Ezt Todoroki észre is vette.
- Ha valami baj van nyugodtan szólj.- szólalt meg nyugodt hangnemben.
- Mi-mi-miii de-dehogy, n-nincs semmi.- kezdtél el hahotázni.
- Akkor jó.
-Whaaa [Név]! Szedd össze magad! Azt mondtad változtatsz ezen! Akkor gyerünk!- gondoltad magadba.
- Lassan oda érünk a b-bolthoz.- jelentetted ki már nem annyira dadogva, mint ezelőtt.
- Igen.
- Szerinted milyen üdítőt vegyünk?- és végre sikerült ki mondanod egy rendes mondatot akármilyen dadogás,félrebeszélés nélkül.
- Majd megnézzük a választékot és választhatsz te.- nézett rád Todoroki.
- Okés.- mosolyogtál rá. Sikerült el lazulnod és már egyáltalán nem voltál olyan ideges, mint amikor el indultatok.

Sikeresen meg vettéttek a kiválasztott üdítőket, sőt még vettettek egy kis rágcsálnivalót is. Rengeteget beszélgettetek. Elég sok közös témátok van, amiről lehet beszélni. Todoroki pedig ez alatt a nap alatt még jobban a szívedhez nőtt. - Remélem Todoroki is ugyanolyan jól érzi magát, mint én!- gondoltad magadban egy mosoly kíséretével.
- [Név]! Nézd! Egy fagylalt árus! Kérsz?
- Ühüm. Most nagyon jól esne!
- Akkor gyere! - fogta meg a kezed. Érezted, ahogy egyre csak vörösödik az arcod. - Nem, nem , nem [Név]! Most nem vesztítheted el a hideg véred! Csak nyugalom! - ezekkel a gondolatokkal próbáltad magadat nyugtatni. Félig meddig sikerült is. Mire oda értetek a fagyis bódéhoz, úgy érezted, mintha készülne fel robbanni a fejed olyan piros volt.
- Milyet kérsz?
- A sztracsatella az tökéletes lesz!- bólogattál hevesen.
- Jól van, akkor kérnék egy sztracsatellás és egy epres fagylaltot.
- 159.33 jen-t kérnék szépen! ( nézzétek el nekem, fogalmam sincs mennyibe kerül egy fagyi úgyhogy csak valamit be irtam Googlebe azt pedig ide😂)

- Holnapra hozom a fagylalt árát.- mondtad két nyalás közbe.
- Nem kell. Ezt én álltam.- mosolygott rád a fiú.
- Hát akkor köszönöm szépen Todoroki.-mosolyogtál rá te is.
- Hívj csak Shotonak.
- R-rendben!- nagyon örültél ennek. Hiszen az osztályból talán csak te szólíthatod így.
- Amúgy [Név]. Nagyon jól éreztem magamat ez alatt az együtt töltött idő alatt. Remélem te is!- nézett le rád.
- Hát persze! Az nem kifejezés!
- Ennek örülök!- Shoto arcára egy megkönnyebült mosoly ült ki. - Ugyanis ha van kedved el mehetnénk hétvégén is valahova. Igazából még soha senkivel nem éreztem ilyen jól magam és...
- Igen! - szakítottad félbe.- Mármint igen persze! Menjünk el valahova! Ha tudnád mióta várok erre...- az utolsó mondatot halkan eresztetted ki a szádon. Nem akartad, hogy meghallja. A boldogságod magával ragadta az érzéseidet és hirtelen kiindulásból magadhoz húztad Shotot és ölelésbe vontad. Először meg lepődött, ám végül egy kis időzés után be adta a derekát és vissza ölelt. Mélyen magába szívta kellemes illatodat. Majd miután el váltatok, kezén fogva mentetek tovább.

Ez a nap örökre el felejthetetlen maradt neked. Mondjuk biztos, hogy Shotonak is. Ahogy a napod indult, azzal a kevéske kis reménnyel, és végül ami a végkimenetel lett. Nagyon büszke voltál magadra. Viszont boldogabb, még annál is jobban.

Meg is hoztam a következő karakter x readert! Remélem tetszett! Ha igen csillag és komment!^^ és még valami

Hát igen ez a nap is el jött. A férjem születés napja.

  És, amúgy nagyon durva, hogy nekem meg 5 nap múlva lesz a születés napom😂😂 Na de Boldog születés napod drága Kacchanom!💕Jut eszembe Hogy telik a szünet? Remélem mindenkinek jól és sok-sok pihenéssel! Éés Happy Easter!!!❤️🐰Ennyit szerettem vo...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És, amúgy nagyon durva, hogy nekem meg 5 nap múlva lesz a születés napom😂😂 Na de Boldog születés napod drága Kacchanom!💕
Jut eszembe
Hogy telik a szünet?
Remélem mindenkinek jól és sok-sok pihenéssel!
Éés Happy Easter!!!❤️🐰
Ennyit szerettem volna:3

Bye bye!💕

𝔼𝕧𝕖𝕣𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝔸𝕟𝕚𝕞𝕖Where stories live. Discover now