2.SİYAHLARIN ADAMI VE SİYAHLARIN KADINI

2.7K 78 22
                                    

Merhabalar efendim:) Bölümler hazır olduğu için bu gece bi tane daha paylaşayım dedim:) Oncelikle bu bölümü zeynebin kafasını beğenen arkadaşımız @ipeknisa ya ithaf ediyorum:) Umarım bu bölümdeki kafasını da beğenirsin:D Hikayeyle ilgili ne düşünüyorsunuz açıkçası merak ediyorum bunu bana iletirseniz sevinirim:))

Zeynebin ağzından:

Gerizekalı çocuk ya mal. Sen kimsinde beni çekersin piç kurusu. Motoru bu sinirle daha hızlı sürüyorum. Eve geldiğimde motorun anahtarını umuta verip eve giriyorum. Karşımda bir adet horoz kafa tayfun ve yandaşçısı bibikli demet yer alıyor.

T:Nerdeydin zeyenp?

Z:Nerdeydim? Bilmem nerdeydim?

D:Yüzüne ne oldu?

Z:Yüzüme ne oldu?

T:Sorulara soruyla cevap verme!

Z:Üff sizlede dalga geçilmiyo iyice moruk moduna geçmişsiniz.

D:Zeynep biz senin okul arkadaşın değiliz biz anne ve babanız.

Z:Nedense ben hic öyle hissetmiyorum. Ha bide ben yorgunum odama çıkıcam gelmeyin sizin karga sesinizi daha fazla duymak istemiyorum.

T:Ze-zeynepp!

Z:Seni siklemiyorumm!

Odama çıkıyorum ve üzerime şortlu pijamalarımı giyiyorum. Elime kitabımı aliyorum. Şaşırdınız dimi kitap okuduğuma? Açıkçası bende kendimden beklemiyordum. Kitabım ise Erkek dedikodusu 2. Ilk kitabını okumuştum. Kulaklıklarımı da takıyorum ve kesha-tic toc dinlemeye başlıyorum.

Keremin ağzından:

Bu kızı kesinlikle bulmak zorundayım. Orospuya bak sen bana nasıl sikik beyin der? Gerci karşı gelmesi hoşuma gitmedi değil. Asi bi kız ama eğitmesini bilirim. Bi de baya iyi dövüşüyor. Ama bu kızı nasıl bulucam? Tabi ya bunun arkadaşları da vardı diyerek koşarak bara giriyorum. Yaklaştığımda bu kızların bizim dingillerin platonik olarak aşık olduğu kızlar olduğunu hatırlıyorum. Hemen masaya yaklaşıp

K:Şimdi bana arkadaşınızın numarasını veriyosunuz.

Y:Allah allah nedenmiş o?

K:Lazım canım lazım.

M:Kusura bakma olmaz.

K:Soranda kabahat deyip siyah düz saçlı kızın elinden telefonu çekip aliyorum ve wattsap a giriyorum onlarca kişi arasından asi kızı buluyorum adı zeynepmiş hemen numarasinı kaydediyorum.

K:Saol.

Y:Öküz . Melis ya ben zeynebe ne diycem beni kıtır kıtır kesicek.

M:Üzülme yağmur buluruz bişeyler.

Y:Umarım.

K:Üzülmeyin ya sadece mesaj atıcam diyip kahkaha atarak arbama binip eve gidiyorum. Normalde kız almadan gelmezdim ama bu gece asi kız yüzünden birini beceremedim. Hemen telefonu alıp mesaj atıyorum.

"Naber atarlı kız?"

Zeynebin ağzından:

Kitap okurken mesaj geliyor ve elime alıp okuyorum.

"Naber atarlı kız? "

Bu hangi gerzek acaba?

"Hangi orospunun oğlusun?"

Bu oç kimse fena benzeticem.

"Şhtt... çok ayıp ama atarlı beni tanımadın mı?"

Lan benle dalga geçiyo.

"Belanı siktirmeden söyle! "

"Hep küfür hep küfür. Bardaki yakışıklı desem?"

"Bende barda yakışıklı değilde sikik kafalılar olduğunu söylesem"

"Düzgün konuş! "

"Sen şu beni tutan sikik kafalisin anlaşılan. Telefonumu nerden buldun bilmiyorum ama beni rahatsız etmemeni öneririm"

"Merak etme atarlı yakında görüşürüz"

Cevap vermeye tenezzül etmiyorum ve kafamı yastığa koyup derin bir uyku çekmeye hazırlanıyorum.

ERTESİ SABAH:

Zeynebin ağzından :

Çalan telefon alarmına sövmek qeyfff.. Off ya kafamda sanki Mahmut Tuncer halay çekiyo. Kalkıyorum ve bir ağrı kesici aliyorum. Neden başımın ağrıdığını tahmin ediyorum uzun zamandır hap almamıstim. Yani dün hiç almadım. Hemen çantamdan bir hap çıkarıp içiyorum. Harika hissettiriyor. Siyah ultra mini deri şortumu, siyah deri büstiyerimi ve siyah deri ceketimi giyiyorum ve tabiki olmazsa olmazım bilekten siyah deri botlarım. Hep siyah giyindigimi biliyorum ama siyah benim rengim. Hafif makyaj yapıp bilekliklerimi takarak kahvaltı masasına iniyorum ve bizim iki dingil orda.

Z:Günaydın moruklar;))

T:Zeynep adam gibi konuş.

Z:Sanane. Ben okula gidiyorum umarım geldiğimde ölü olursunuz ölmeniz dileğiyle boktakalın:))

Motoruma atlayıp okula geliyorum.

Keremin ağzından:

Bugün atarlı bizim okula başlıyor yani sayer üniversitesine. Bakalım burda bana atar sökecek mi?

C:Abicim sabahtan beri pis pis sırıtıyosun hayırdır?

K:Hiç öylesine.

B:Sen ve öylesine?

K:Tamam ya bugün dünkü atarlı bizim okula gelicek ve onu pişman edicem.

C:Anlaşıldı senin neden sırıttığın.

Tam bu sırada okula atarlinin motoru giriyor. Ve bu kız gerçekten aşırı seksi. Altıma alsam hiçfena olmaz.

Zeynebin ağzından:

Kızların bu götlek okulda okuduğuna inanmak istemiyorum. Aman neyse ya ben kızların yanına gidiyorum.

Z:Selam seksi people:D

Y:Selam siyah ve seksi kadın;D

Z:Ee napıyoruz?

M: oturuyoruz derse giriyoruz falan.

Z:Off çok sıkıcı bana heyecan lazım.

Tam bu sirada dünkü sikik kafa geliyor.

K:Ooo kimler burdaymış?

Z:Hadi uza almıyım paçanı aşağı.

K:Bu erkek lafları ağzına yakışmıyor cinsiyet değiştirmek mi istiyosun?

Z:2,5 gr beynin var onuda bana laf sokmak için harcıyorsun sana acıyorum.

K:Sen benim kim olduğumu biliyor musun? Be kerem sayer namı değer Siyahların adamı.

Z:Peki sen benim kim olduğumu biliyor musun? Ben zeynep yılmaz yani namı değer Siyahların kadını.

K:Siyahların kadını woww.. 3 gün içinde benden Özür dileyeceksin Siyahların kadını.

Z:Yanılıyorsun Siyahların adamı sen benden dileyeceksin.

K:Görücez.

Z:Görücez.

Evet bölüm sonu:) İthaf isteyenler yorum yapsın:))

BENİMLE HİÇ OLUR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin