7.BÖLÜM:BANA GÜVENMEYİ ÖĞRETİR MİSİN?

1.6K 59 19
                                    

Selamlar:D Normalde yb bugün gelmivekti fakat bi arkadaşımızın ısrarı üzerine kısa da olsa bir bölüm yazdım umarım beğenirsiniz:)) Bu bölümü @busramutlu18 e ithaf ediyorum :)

Zeynebin ağzından :

Inanmiyorum ya. Ne olursa olsun bu fazlaydı bunu...bunu kaldıramazdım. Lanet olsun bu kadarı çok adiceydi. Bu...olmamalıydı. Bunu görmemeliydim. Lanet olsun. Kahretsin! Bu kadar iğrenç bir olaya tanık olmamalıydım.

Flashback#

Z:Aman tanrım!

Gördüklerimle gözlerim sonuna kadar açılıyor. Tamam annemi sevmiyor olabilirdim ama bu..babamın yaptığı iğrençti. Resmen evin hizmetçisiyle sevişiyordu. Lanet olsun hala beni farketmemişti.

Z:Allahın belası! Piç kurusu! Lanet olsun sana!

Babam yani piç kurusu uckur düşkünü adam sonunda beni farkediyor.

T:Ze-zeynep

Z:Bok kafalılar! Siktir olup gidin burdan!

T:Ze-zeynep bak açıkla-

Z:Neyi açıklayacaksın?! Neyi açıklayabilirsin ki?! Nasıl seviştiğinizi mi?! Siktir olup gidin!

T:Bak zeynep annene bahsetme

Z:Çokta sikimde. Herşeyi anlatıcam ve tüm mal varlığını kaybedeceksin tayfun yılmaz! Bok gibi ortada kalacaksın ve ben ne yapıcam biliyo musun? Senin hergün yok oluşunu keyifle izlicem.!

T::Zeynep (bana dokunacakken

Z:Sakın sakın bana elini sürme!

Z:Sen orospu eşyalarını topla siktir git! Sen uçkur düşkünü Sende defolup git! Geldiğimde burda olmayın bok beyinliler!

Sinirle evden çıkıyorum ve arabama biniyorum. Sinirden ellerim titriyor. Lanet olsun bu kadarı fazlaydı..

Şimdiki zaman#

Uçurumun kıyısındayım.Ne yapmam gerekiyor? Ne düşünmem ne hissetmem gerekiyor? Hiçbir fikrim yok. Öyle bir durumdayım ki. Dayanamayacaktım. Pes etmek tarzım değildi ama babam savaşmaya değmezdi! O adama baba demeye bile utanırken anneme bunu nasıl açıklamalıyım??

Keremin ağzından:

Ufuk:Kerem bey, zeynep hanımın babasıyla hizmetçi sevişirken zeynep hanım bastı. Yani planımız kusursuzca bitti.

K:Aferin ufuk:D Zeynep nerde şimdi?

U:Uçurumun kıyısında efendim.

K:Aferin ufuk valla sen buralarda harcanıyosun:D

U:Saolun kerem bey:D

Telefonu kapatıyorum ve gülmeye başlıyorum. Bu kız benimle uğraşmaması gerektiğini artık öğrenmeli. Bende uçurumun kıyısına gidiyorum.

K:Selam

Z:Senin ne isin var burda?

Gözleri ağlamaktan kızarmış ve baya kötü gözüküyordu.

K:Sen berbat gözüküyorsun. Bi sorun mu var?

Z:Hahahahahaha sen ba-bana sorun mu var diyosun? Benim sorunsuz bir günüm yok ki.

K:Gerci o da doğru. Anlatmak ister misin?

Z:Hayır istemem.

K:Peki o zaman böylece duralım burda.

Z:Sen git.

K:Hayır gitmiycem.

Z:Seninle uğraşamam.

K: uğraşma

Zeynep arabanın üzerine oturmuştu ve gözlerini kapatmışt8. Bu kız nasıl bu kadar kötü bir o ladarda masum görünebilirdi ki? Babasının hizmetiyle yatması ve zeynebin onları basması benim planımdı. Bu kadar üzüleceğini tahmin etmemiştim.

Zeynebin ağzından :

Hani hayatınızın bazı dönemleri olur ve o dönemler ruhunuzun en yaşlı olduğu dönemlerdir. Ben şuan o dönemdeyim. O kadar yoruldum ki güçlü görünmekten savaşmaktan. En önemlisi güvenmemekten. Ben artık insanlara güvenmek istiyorum. insanları sevmek istiyorum. Kötü zeynep olmamak istiyorum. Kısacası ben artık değişmek istiyorum.

K:Zeynep iyi misin?

Keremin sesi beni dünyaya geri döndürüyor.

Z:Iyi gibiyim.

K:Anlat istersen.

Artık bu değişime bir yerden başlamalıyım diyerek kereme küçükken ne yaşadığımı anlatıyorum.

Z:.........Bide bugün onu hizmetçiyle basınca

diyip hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlıyorum. Ben zeynep yılmaz şuan birinin yanında hıçkıra hıçkıra ağlıyorum. Kerem bana sarılıyor.

K:Bana güvenebilirsin seni her zaman korurum.

Z:Biliyorum. Bana güvenmeyi öğretir misin?

Evet kısacık bölüm yazdım ama bugün ancak yazabildim. Yorum ve vote istiyorum. Bakalım zeynep bunu istediğine pişman olacak mı? Keremin oyunu ortaya çıkacak mı? Kerem yaptıklarına pişman olacak mı? Tüm soruların cevabı için yeni bölümü bekleyin:))

BENİMLE HİÇ OLUR MUSUN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin