Merhabalar efendim:D Oncelikle çok zeynep çok küfür ediyor gibi yorumlar alıyorum buna bi açıklık getirmek istedim. Zeynep çoğu hikayede masum temiz saf bir kız ama ben farklı bir zeynep yapmak istedim ki zeynebin bu hali geçmişte yaşadığı bir şeye bağlı. Bu konuya açıklık getirdiğimi zannediyorum yine de sorularınız olursa bana iletebilirsiniz çok memnun olurum. İyi yada kötü her türlü eleştiriye açığım yeterki yorum yapın fikirlerinizi öğreneyim. Bu bölümü yine çok sevgili okuyucularımdan ayrıca harika bir yazar olan @idealistkedi ye ithaf ediyorum :) Umarım beğenirsin canım :) Keyifli okumalar dilerim :)
Zeynebin ağzından:
Bu sabah okula giderken ne giysem diye düşünüyorum şimdi herkes normal diyecek ama değil. Yani en azından benim için. Ben asla düşünmezdim. Sonunda kot şort ve limon sarısı bir sporcu atleti ve ayağıma yine limon sarısı bir dolgu topuk giyiyorum. Saçlarımı ise dağınık topuz yapıp hafifte makyaj yapıyorum. Hazırım. Aşağı kahvaltı etmeye iniyorum.
Z:Günaydın moruklar. Bak size bundan sonra hep böyle seslenicem.
D:Zeynep tamam abartma artık dalgayı bırak.
Z:Dalga denizde olur morukcum bilmiyormusun yazık.
D:Zeynep kes zırvalamayı.
T:Zeynep ya biz ölüp gidersek arkamızdan bakmayacak mısın?
Z:Hah. Giderken arkanızdan bakmam çünkü yüzünüzde gormedigim mutluluğu götünüzde aramam.
Deyip evden çıkıyorum ve kırmızı motosikletime atlayıp okula giriyorum. Hah hemen sayer geliyor. Gelmese şaşardım sikik kafa.
K:Siyahların kadını bugün sarıların kadını olmaya karar vermiş galiba.
Z:Sana bisey söyliyim mi egonla ilgili.
K:Merakla bekliyorum.
Z:Senin gibi egosu yüksek adamlar kalitesi düşük kadınların eseridir o yüzden çok kaldırma götünü birden çakılırsın.
Deyip melis ve yağmurun yanına giderken benimle ilgili bir şeyler söylediğini duyuyorum ve arkamı dönmeden
Z:Arkamdan konuşmayı bırakın zira götüm size cevap vermez.
Keremin ağzından :
Z:Arkamdan konuşmayı bırakın zira götüm size cevap vermez.
K:Canim farkında mısın bilmiyorum ama küfür eden kız kadar itici bir kişilik yok bu hayatta.
Sarışın bir kız:Evet küfür eden bir kız kadar iticisi yok.
Z:Ya öyle mi kerem. Tamam küfür eden kız itici anladık, pekisen yavşaklık yaparken çok mu çekicisin? Bide sarışın sen? Arkadaşlar küçükken annesinin az yersen büyüyemezsin lafını çok yanlış anlayanlarda burda belirtelimde.
Demesiyle sarı saçlı orospu ağlamaya başlıyor. Bu zeynebin ağzında iyi laf yapıyormuş ama unuttuğu bişey var ben kerem sayerim. Bugün yılmaza harika bir sürprizim var.
ÖĞLEN ARASI:
Zeynebin ağzından :
Kerem denen gerizekalının herkesi konferans salonunda toplamak istemesi hiç hayra alamet değil. Kızlarla birlikte yavaş adımlarla konferans salonuna yürüyoruz.
M:Ya zeynep bu kerem kötü bir şey yapmasın salonda?
Z:Ne yapabilir ki melis çok çok laf sokmaya çalışır.
Y:Zeynep bana da içimden bir ses öyle diyor.
Z:Kızlar o zaman iç seslerinizi susturun. Bişey olmayacak okey?
Y:Bak zeynep lütfen başına bir iş açma.
M:Evet zeynep senin için endişeleniyoruz.
Z:Tamam bakın birsey olmayacak. Ha bide bu aksam bişeyler yapalım.
Y:Valla süper olur dimi melis?
M:Aynen süper olur.
Yazarın ağzından:
Kızlar bilmiyorlardı ki az sonra zeynebin yerle bir olacağını. Zeynebin bu oyunda sayı kaybetmesini sağlayan tek bir kişi olabilirdi o da ozan. Kızlar konferans salonuna girer girmez kapıda onları can ve barış karşıladı ve onlara en önde üç kişilik yer ayırmışlardı. Kızlar oraya oturdu ve birden ışıklar kapandı bir video başladı video aynen şöyleydi:
"Evet sevgili sayer koleji ben kerem sayer ki zaten sesimden tanımış olmanız gerekir. Neyse lafı dolandırmaya gerek yok. Zeynep yılmazı hepimiz tanıdık asiligiyle. Ama şimdi sizlere göstereceğim şeyler bambaşka"
Ozanın zeynebe taciz etmeye çalışırken ki görüntü açığa çıktı. Zeynep ve kızlar donmuş bir şekilde bakıyorlardı zeynebin gözleri doldu ve hemen kendini toparladı video devam ediyordu.
"Evet arkadaşlar zeynebimiz tacize uğramaktan dönmüş bakın ne kadar aciz ve çaresiz yazık" deyip kahkaha atmaya başlıyor ve neredeyse salonun hepsi kahkalara boğuluyor. Bu sırada video bitiyor ve kerem sayer kürsüye çıkıyor.
Zeynebin ağzından :
Keremin kürsüye çıkmasıyla bende bir hışım kürsüye gidiyorum. Herkes susmuş bize bakıyor.
K:Noldu zeynep aciz halini izledin mi? Sana ne demiştim ben kerem sayerim ve bu okuldan gideceksin demiştim.
Z:Bana bak paşam ben hiç bir yere gitmiyorum anladın mı? Bide benden sana bi tavsiye adam olmak adamsın diyenlerin çok olunca olmuyor bil istedim.
Diyerek kürsüden inip okuldan çıkarken melis ve yağmur bana yetişiyorlar.
M:Ze-zeynepp
Z:Yalnız kalmaya ihtiyacım var.
Y:Sen nasıl istersen. Ama ihtiyacın olduğunda mutlaka ara biz burdayız.
Dedikten sonra hepsine sarılıyorum.
Z:Saolun ben kaçar diyerek motora atlayıp akselin evine sürüyorum. Akselde benim bir nevu kardeşim. Kapıyı vuruyorum ve direk açıyor.
A:Zeynep noldu iyi misin?
Z:Aksel ben-ben çok kötüyüm.
Deyip ona sarılıyorum. Ağlamaya başlıyorum hıçkıra hıçkıra ağlamaya sanki bütün ağlamayacagim dediğim şeyleri şuan boşaltıyorum.
Akselin ağzından:
Zeynebin böyle ağlaması beni çok üzüyor. Onu 4 yaşımdan beri tanırım ve o benim küçük kız kardeşim ne kadar aynı yaşta olsakta. Yüzünü avuçlayıp
A:Zeynep neden ağlıyorsun?
Z:O-ozanla ilgili ya-yani be-beni ta-taciz ederkenki gö-görüntüleri ke-kerem o-okulda iz-izletti. Deyip daha da şiddetli ağlamaya başlıyor.
A:Üzülme bebeğim sen üzülmeyi haketmiyorsun.
Bir hışım bana dönerek.
Z:Ben kötü bir insanım aksel anlasana kötü sen beyazsan ben siyahım. Ben en kötüsüyüm anladın mı beni o sikik kafalı yıkamaz anladın mı?
A:Anladım.
Diyorum ve
Z:Ben kaçar.
A:Bu halde nereye?
Z:Ozanı mezardan çıkarıp ağzını burnunu kırmaya.
Gülüyoruz. Oda motoruna atlayıp gidiyor. Ne kadar kötü gözükürse gözüksün içinde bir melek yattığını biliyorum.
Zeynebin ağzından :
Uçurum gibi bir yere geliyorum ve en ucundan ayaklarımı sarkıtıp oturuyorum. Düşünüyorum neler yaşadığımı. Belki ozan olmasaydı nenimde normal bir hayatım olabilirdi. Ahh şuan yaşıyor olsa belasını defalarca sikmiştim. Hayat bazen öyle bir darbe vuruyor ki öldürmüyor ama acı içinde kıvrandiriyor bizi. Ama ben bu kadar güçsüz olmamalıyım. Ben zeynep yılmazım namı değer Siyahların kadını.
Evet bölüm sonu ithaf isteyenler yorum yapsın. Yorum istiyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE HİÇ OLUR MUSUN?
Fanficİnsan yaşadığı anın değerini yaşadıklarından ötürü değil, neler yaşayacağını bilmediğinden ötürü bilmez.Seni çok seviyorum; bir gün seni terk etme gücümü kendimde bulup bulamayacağımı bilmeye bilmeye...Anlıyor musun? Gel "Biz" olalım demek kolay...B...