Selamlar:D Biliyorum bu bölüm gecikti ve bu gecikme için özür dilerim. Yazdığım diger hikaye olan "Rol gerçeğe dönüyor"'u yazmayı düşünmüyorum. Çünkü aklıma bir şey gelmiyor. Geldiği zaman yazıcam onu. Bu bölümü @denizsuyu55'e ithaf ediyorum. Umarım beğenirsin canım:) Keyifli okumalar dilerim:)) Musmutlu bir pazar geçirmeniz dileğiyle...
Zeynebin ağzından:
Kerem taburcu olalı 2 hafta oldu. Bu iki haftada o kadar çok şey değişti ki.Mesela artık benimle hiç ilgilenmiyor. Yanımdan geçerken dönüp bakmıyor bile. Oysa eskiden ne kadar da farklıydı
Ben ona bakmazdım şimdi o bana bakmıyor. Eski kerem sayere döndü anlayacağınız. Kerem sayer is back yani. Kızlarla takılıyor,geceleri eve başka kızları getiriyor. Nerden mi biliyorum? Keremi hergün her adımını takip ediyorum. Tabi ben etmiyorum bir adam tuttum ve o takip ediyor. Şimdi ne yapıyorum biliyor musunuz? Ah tabiki bilmiyorsunuz. Keremjn başka kızlarla sohbetini izliyorum. Ne kadar kıskansamda birşey demeye hakkım yok biliyorum. Tam banktan kalkacakken kolumdan biri tutuyor.
Zeynep:Ya gerizekalı mı- Aksel?:D
Aksel:Zeynep:D
Zeynep:Aksel:D
Aksel:Zeynep:D
Zeynep:Aksel:D
Aksel:Aa zeynep yeter:D
Can dostuma sarılıyorum:D Belki bu hayatta beni anlayabilen tek insan o. Hemen o da bana sarılıyor.
Zeynep:İyiki geldin.
Aksel:Sabahtan beri seni izliyorum. Bırak artık keremi izlemeyi.
Zeynep:Be-ben Özür dilerim
deyip hickirarak ağlamaya başlıyorum. Benim ne suçum vardı ya? Ne suçum vardı da bu adamı sevdim?!
Aksel:Zeynep tamam canım geçicek tamam mı geçicek.
Zeynep:A-aksel
diyorum ve sonrası karanlık.
Keremin ağzından:
Taburcu olalı tamı tamına 2 hafta oldu. Kendime verdiğim sözü tutmaya çalışıyorum. Başardımda sanırım. Eski kereme döndüm. O umursamaz,kızlarla eğlenen kerem sayere.Her gece eve kız getiriyorum ama tam dokunacakken zeynebin ben onu hastane odasına kabul etmediğim günkü hali gözümün önüne geliyor ve kıza dokunmadan yolluyorum. Okulda hep kızlarla takılıyorum. Ama zeynebi unutamıyorum. Aşk bu muydu yani? Bile bile sevmek değil öle öle sevmek miydi? Cayır cayır ateşte yanmak mıydı aşk? Yoksa o yanan ateşte kavrulmak mıydı? Ben yine kızlarla sohbet ederken ilerdebaksele sarılan zeynebi görüyorum. Birden ağlamaya başlıyor. Acaba ne oldu diye deli gibi merak etsemde soramıyorum işte. Sonra birden zeynep akselin kucağına bayılıyor. İnanın zeynebin yanına nasıl koştuğumu hatırlamıyorum.Aksel şok biçimde zeynebe bakarken ben zeynebi kucaklayıp revire götürüyorum. Doktor beni dışarı çıkarıyor. Kapının önünde bir sağa bir sola gidiyorum. Bu sırada barış beni dürtüyor ve kendime geliyorum.
Barış:Senin derdin ne?!
Kerem:Ne diyosun barış?!
Barış:Senin hastanelik olmana sebep olan o kızı kucaklayıp cidden revire mi getirdin?!
Kerem:Barış saçma saçma konuşma! Tabikide revire getirecektim!
Barış:Hala anlamadın diymi?! O kız seni sevmiyor! Hiçbir zamanda sevmeyecek! Sen onun gözünde bir kuklasın! Seni istediği gibi oynatıyor! Kerem sen gözünün önündekini göremeyecek kadar körsün! O kız seni kullanıyor ve kullanaca-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİMLE HİÇ OLUR MUSUN?
Fanficİnsan yaşadığı anın değerini yaşadıklarından ötürü değil, neler yaşayacağını bilmediğinden ötürü bilmez.Seni çok seviyorum; bir gün seni terk etme gücümü kendimde bulup bulamayacağımı bilmeye bilmeye...Anlıyor musun? Gel "Biz" olalım demek kolay...B...