12.BÖLÜM

1.5K 171 27
                                    

Ve ben Kim Jongin. Hayatı boyunca ağlamayan biriyken şimdi odamda bir köşeye siniyorum ağlıyorum ağlıyorum ağlıyorum ve daha sonra diyorum ki, 'Dik tut başını iyisin' ve yine ben, arkamı dönüp gittiğimde ilk defa geride bıraktıklarım için pişman olmuştum. Sahiden, şuan da hangimiz terketti ?

Eve geldiğimde ayaklarımı sürülleyerek odama gittim. Hayatımda ilk defa böylesine sevmiştim birisini. Uzaktan, nasıl göründüğünü, nasıl sarıldığını, heyecanlandığında veya en masum halini görmeden sevmek nasıl zor biliyor musunuz ? Öylesine acıtıyor ki... Şuan onu arayıp defalarca özür dilemek istiyordum. Onu sevmeye devam edeceğimi asla unutamayacağımı bilmesini istiyordum. Ama ney var biliyor musunuz ? Lanet olası gururum. Yatağa yattığımda kendi kendime söz verdim. Birdaha ağlamayacaktım, ve birdaha Casper'in yayınını dinlemeyecektim.

°• 1 ay sonra •°

Dönmemişti. Gelmesini beklemiştim. Hayat geç kalınanları affetmezdi ama ben affedecektim. Gözlerim olmadan yaşadığım 1 ay. Onu görmeden geçirdiğim...

Ve sağırdım artık. Çünkü hiç kimsenin sesi Kyungsoo'nunki gibi huzur dolu değildi. Ve eğer o bana geri dönmeyecekse onu unutmam gerekiyordu. Lanet olsun beni sevmeyen bir adamı özlememem gerekiyordu ! Ama ben onu ilk öptüğüm sokaktaki kafede oturuyordum. Belki dönerdi ? Belki o da beni severdi ? Kafenin cam kenarında oturmuş sade kahvemi içerken dışarıya bakıyordum. Sonra sanki gözlerime bir perde indi. Bir ışık gözümü öyle bir kapladı ki... Uzun zamadır bu tanıdık his uğramamıştı kalbime. O zaman anladım ki, her gidiş bir ayrılık değilmiş.Çünkü zaten ne kadar uzağa gidersen git, yüreğin hep bıraktığın yerde oluyormuş. Hep sıcaklığını bulman için seni bekliyormuş. Benim sıcaklığım Kyungsoo'ydu. Kalabalık kafede, ışık saçıyordu resmen, benim hayatıma da ışık saçtığı gibi. Siyah deri ceket giymişti. Siyah bluz, siyah pantolon, siyah ayakkabı Siyah bir beresi vardı. Kendisini siyaha bürümüş bir adam vardı karşımda. Kendisini gizlemeye çalışan bir hayalet. Gözlerim o kadar çok özlemişti ki onu. Kahvesini aldıktan sonra kapıya doğru yürüdü. Başını öne eğmişti ama bir anda durdu. Derin bir nefes alıp devam etti yoluna. Hani hayatınız gözünüzün önünde elinizden kayar da siz hiç birşey yapamazsınız ya onun ağırlığı çökmüştü içime. O gözden kaybolana kadar gidişini izlemiştim bakışlarımı tekrar masaya çevirdiğimde yanıma bir garson geldi ve sadece masama bir kahve bırakıp gitti. Kahveyi elime aldığımda üzerine yapıştırılmış bir not olduğunu gördüm.

-Her yerde aradım seni. Geçtiğimiz sokaklarda, İçtiğimiz barlarda. En az bir yerde görmeliydim seni...

Bulsam ne yapardım bilmiyorum ancak, Seni şarkılarda duymaktan, Kitaplarda okumaktan, Filmlerde anlatılmandan sıkıldım. Bu yüzden itiraf ediyorum kendime. En az bir yerlerde görmeliydim seni.-

Masadan hızla kalktım ve dışarıya çıktım onun gittiği yöne doğru koşmaya başladım. Etrafıma bakındım ama yoktu. Sinirle saçlarımı karıştırdım ve kafeye doğru tekrar gittim.

Akşam olmuştu ancak ben hala kafedeki masamda oturmuş onun gelmesini bekliyordum. Yoktu ! Lanet olsun gelmiyordu ! İçim içimi yiyordu ve artık dayanamıyordum. Eşyalarımı alıp dışarıya çıktım ve taksiye bindim. Bugün dönüm noktam olmalıydı. Casper'ın evine gidiyordum ama lanet olsun ki yağan yağmurdan dolayı trafik sıkışıktı. Evine çok uzak olmadığımızdan parayı aceleyle verip dışarıya çıktım ve koşmaya başladım. Bardaktan boşalırcasına yağan yağmur tenime çarptıkça yanıyordum. Apartmanına vardığımda sırılsıklam olmuştum. Zorla asansöre kendimi attım ve astım ilacımdan soludum. Bugün olmazdı. Bugün nefesim kesilemezdi. Bulunduğu kata gelince hızlı nefeslerimle asansörden çıktım ve ziline basıp bekledim. Kapıyı açtığında sağ elimi kapının köşesine koydum.

"J-Jongin ?"

Derin nefeslerimin arasında konuştum.

"En az bir yerlerde görmeliydim seni. Bakmalıydım gözlerine. Hissetmeliydim tekrardan kalbime yayılan sıcaklığı. Gelmeni bekledim, Geçtiğimiz sokaklarda, içtiğimiz barlarda. Çünkü şarkılarda, kitaplarda, filmlerde karşıma çıkmandan sıkıldım. Bu yüzden diyorum. En az bir yerde görmeliydim seni. Çekmeliydim kokunu içime, tekrardan oksijenim olmalıydın. En az bir yerde çıkmalıydın karşıma. Sana bakmama, dokunmama, seni sevmeme izin vermeliydin."

-------
Selaaam ben geldim shdjsdj Aslında sayfaya bugün 11. Bölüm atıldı ama saat 12yi geçtiği için diğer gündeyiz ve ben sizi düşünerek atmak istedimm djdhsjd umarım beğenmişsinizdir :*

JUST LİSTENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin