1

531 21 4
                                    

                           Niall

-Niall wstawaj - usłyszałem wołanie mojej mamy.

- Już idę.

-Niall szybko bo masz tylko 20 minut do rozpoczęcia lekcji.
O kurwa zaspałem, nie mogę się spóźnić. Gdy już ubrałem się i zjadłem śniadanie, wybiegłem do szkoły bo zostało mi tylko 10 minut a do szkoły mam 15 czyli wychodziło na to że spóźnię się 5 minut na chemię, która mam z wicedyrektorem. Gdy biegłem do klasy nie zauważyłem idącego chłopaka z kawą, niestety się zderzyliśmy i wylał na mnie napój, moja biała bluzka była teraz przyozdobiona dużą brązowa plamą.

- Przepraszam - powiedział nieznajomy.

- Nic się nie stało - no oprócz tego że moja koszulka była brudna.

- No właśnie się stało masz przeze mnie brudną bluzkę i mam nadzieje że cię nie oparzyłem.

- Nie.

- Może dasz się zaprosić na ciasto  przeprosinowe po szkole.

- No dobrze - w sumie to miałem ochotę na ciasto - A tak w ogóle to jak masz na imię.

- Harry a ty.

- Niall.

- Ładne imię.

- Dziękuje ale muszę iść na chemię bo i tak się spoźniłem.

- Ok to do zobaczenia po szkole.

*******************************************

Właśnie było 10 minut do skończenia lekcji siedziałem jak na szpilkach. Nie mogłem się doczekać aż spotkam się z Harrym.

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Jest to moja pierwsza książka i piszecie czy chcecie więcej .

Friends or Lover? • narry;ziam Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz