Niall
Poszedłem za szkołę i zobaczyłem Nicka i jeszcze dwóch jego kolegów. Ja mnie zobaczyli zaczęli się śmiać, nie wiedziałem o co im chodzi.
- No witaj, już myślałem że stchórzyłeś.
- Po co miałem tu przyjść? - zobaczyłem jak jeden z nich staje za moimi plecami.
- Wiesz kazałem ci tu przyjść dlatego, że mam dla ciebie wynagrodzenie za prace domową - coraz mniej zaczyn mi się to podobać.
Podszedł do mnie i przywalił mi z całej siły w twarz, straciłem na chwile równowagę i upadłem na ziemie, wtedy było już gorzej kopali mnie rownież okładali pięściami. Wszystko mnie bolało, nagle usłyszałem głos, postać która się zbliżała nie wiedziałem kto to bo ledwo widziałem.
- Zostawcie go w małe skurwiele - krzykną, był to chyba Lou.
- Bo co nam zrobisz mała księżniczko?
- Zadzwonię po policję - odrazu ode mnie odeszli, dalej nie widziałem co się dzieje bo chyba zemdlałem.
————————————————————
Harry
Byłem w szpitalu razem z Louisem i mamą Nialla. Zobaczyłem lekarza jak idzie w nasza stronę.
- Proszę pani pański syn ma dużo obrażeń, wstrząs mózgu, miał tez obrażenia wewnętrzne i żeby je przeprowadzić musieliśmy wprowadziliśmy go w stan śpiączki - tyle udało mi się usłyszeć a mama blondyna rozpłakała się.
- Panie doktorze a za ile będziecie próbowali go wybudzić i kiedy będziemy mogli tam wejść - Czy ona pozwoli mi tam wejść, może chodzi jej tylko o Louisa.
- Może spróbujemy za tydzień ale chłopak jest silny i napewno da radę - uśmiechną się po czym odszedł.
Podszedłem do Maury i objąłem ją a ona tylko się we mnie wtuliła, zawołałem Lou machnięciem ręki żeby też się do nas przytulił bo musiało być to dla niego ciężkie bo znał się z Niallem już pare dobrych lat.
🦔🦔🦔
Czy Niall się obudzi? Czy przeżyje? Kto wie.
Zalia 😘😘
CZYTASZ
Friends or Lover? • narry;ziam
FanfictionŻycie Nialla Horana zmienia się o 180 stopni kiedy poznaje pewnego przystojnego, a w dodatku bogatego chłopaka. Pozostaną tylko przyjaciółmi? A może kimś więcej? PISANE Z @_frytkanialla_ 21.06.19~#1 w narrym.