Niall
Pisałem ten list po raz setny i żaden nie był wystarczający dobry, musiałem coś szybko wymyślić. Po 2h w końcu się udało teraz trzeba przeczytać go mamie. Uznałem, że napisanie do niej listu pożegnalnego będzie najlepszym rozwiązaniem do otrząśnięcia się po jej śmierci. Wchodziłem na cmentarz i szukałem odpowiedniej alejki, bo tą którą zawsze chodziłem na skróty zasypał śnieg. Gdy znalazłem już grób wyjąłem list z koperty i zacząłem czytać, mając nadzieje, że wszystko słyszy i wybaczy mi wszystko, to jak na nią krzyczałem i inne głupie zachowania. Gdy skończyłem zapaliłem znicz i zabrałem ze sobą pęk białych uschniętych róż. Gdy wyszedłem z cmentarza postanowiłem udać się do Harrego. Właściwie nie wiem w jakim celu tam idę, kazałem mu o mnie zapomnieć.
Harry
Jadłem moją sałatkę z tuńczykiem i oglądałem bardzo przeciętny serial. Postanowiłem dać spokój spokój Niallowi jeśli tak bardzo tego pragnie.
Leżałem tak dobre kilka godzin wyprany ze wszelkich emocji i uczuć, kiedy usłyszałem stukanie w okno chyba na parterze. Udałem się więc tam i ku mojemu ogromnemu zaskoczeniu stał tam mój ukochany. Horan wyglądał jakby wypłakał morze łez przed przyjściem tutaj, "tak jak ja w ostatniej dobie" - pomyślałem, ale szybko odrzuciłem od siebie myśl i podeszedłem do okna.
- Niall?
- We własnej osobie. - odpowiedział smutno - Harry, czy mogę ci wszystko wyjaśnić? Nie zajmę ci dłużej niż 10 minut, obiecuje.
Kiwam głową na "tak".
🚀🚀🚀
All the love Zalia 💕❤️
CZYTASZ
Friends or Lover? • narry;ziam
FanfictionŻycie Nialla Horana zmienia się o 180 stopni kiedy poznaje pewnego przystojnego, a w dodatku bogatego chłopaka. Pozostaną tylko przyjaciółmi? A może kimś więcej? PISANE Z @_frytkanialla_ 21.06.19~#1 w narrym.