Dia berlari.
Berlari dan terus berlari untuk menyelamatkan diri.
"Hoii jangan lari! Kau nak kemana hah sial?"
Laungan tersebut langsung tidak memperlahankan langkahnya. Tanpa mempedulikan sahutan tersebut, kakinya semakin mempercepatkan lariannya untuk melindungi diri daripada manusia-manusia tersebut.
Diredahnya segala rintangan yang berada dihadapan.
Niatnya hanya satu..
Menyelamatkan diri.
Dalam hati tidak henti-henti mengaduh kesakitan saat merasa keperitan pada bahagian kakinya kerana tersadung di pintu bilik hotel sewaktu cuba melepaskan diri daripada manusia-manusia yang dahagakan nafsu itu tadi.
"Mana kau nak lari jantan sial? Aku dapat kau, aku kerjakan kau cukup-cukup!!"
Dia terus berlari untuk melepaskan diri daripada nafsu serakah lelaki-lelaki durjana tersebut. Dalam fikirannya tidak henti-henti menyalahkan diri sendiri kerana mudah terpedaya dengan ajakan orang yang baru dikenalinya.
"aduhhh!!"
"Maafkan saya!"
"Woii apa ni main langgar-langgar??"
"Sorry!!"
"hoi gila ke langgar orang!!"
"maafkan saya Encik!"
Sumpah seranah dan kata-kata cacian daripada pengunjung-pengunjung di hotel tersebut yang dilanggarnya tadi langsung tidak diendahkannya. Dia sudah tidak peduli.
Dalam otaknya hanya fikir satu.
Lari.
Selamatkan diri.
Maruah dijaga.
Dia menghentikan lariannya tepat-tepat dihadapan sebuah bilik hotel setelah yakin bahawa lelaki-lelaki yang mengejarnya tadi tidak menemukannya.
Nafas yang tercungap-cungap segera diatur bagi menstabilkan pernafasan. Jauh disudut hati tidak henti mengucapkan rasa kelegaan kerana berjaya melepaskan diri.
Tanpa disedari, sebuah tangan yang kekar tiba-tiba menekup mulutnya dan menarik tubuh lelaki itu memasuki bilik hotel tersebut.
"Mmmnggghh!!"
.
."Mana dia pergi?" soal Wafi.
"tak tau.. cepat betul dia lari" kata salah seorang kawannya.
"Fuck!" Wafi menumbuk dinding hotel tersebut. Anak ikan yang dinanti-nantikannya selama ini terlepas begitu sahaja.
"Kau tunggu Asyraf. Aku dapat kau, no more chance for you to stop my dick.." Wafi terus berlalu dari hotel tersebut setelah lelaki itu kehilangan jejak Asyraf.
.
."Mmmnggghh!!" Asyraf meraung saat mulutnya ditakup dengan sehelai kain oleh seseorang. Dia berasa sungguh cemas. Apatah lagi suasana di dalam bilik hotel yang didukinya sungguh gelap gelita. Dia tidak dapat melihat apa-apa.
"Mnnnggghhhhh...!!!!"
"DIAM!!" Kata suara keras tersebut membuatkan Asyraf tersentak saat mendengarnya.
"Buat bising Aku bunuh!!" Sambung suara keras itu lagi. Asyraf jadi semakin takut. Dia tidak tahu untuk berbuat apa. Ingin menangis namun air mata langsung tidak mahu keluar.
Saat otaknya gagal berfungsi dengan baik, tiba-tiba dia merasakan tubuhnya ditolak dengan begitu kasar ke atas katil.
"Ahhh!!" Dia meringis kesakitan saat merasa kesakitan pada bahagian bahunya.
YOU ARE READING
Cinta Matiku[Boyxboy] SERIES 2
Teen FictionWarning: 🔞❗️❗️ ⚠️ || Read at your own risk! "Pada tegukan coffee terakhirku, tercurah harapan dan cinta. Dengan sapaan pertama ini adalah awal kisah hidupku" Asyraf menjumpai sebuah diary lama kepunyaan bapa saudara tirinya iaitu Tengku Muhammad Aq...