BABA...

45 3 0
                                    

O sırada uzaktan gelen bir araba sesi duydum.Hemen kapıyı kapatıp,üzerini toprakla örttüm.Daha sonra bahçe kapısının önüne gidip yola baktım tam da tahmin ettiğim gibi gelen annemlerdi.Hızlıca içeri geçtim neyseki annemler beni fark etmemiş bunu da eve girdiklerinde anladım.Annem bana" Sen telefonun başından kalkar mıydın ya?" dedi.Bunun nedeni genelde annem kapıyı anahtarla açardı ama bugün ben açmıştım.Her neyse daha sonrasında yatağıma oturup telefonumu aldım.Bilinmeyen numaradan gelen bir mesaj vardı.Numara babamınkine de çok benziyordu.Mesajda:Aferin!!Sonunda kapıyı bulabildin neden aşağı gelmiyorsun? yazıyordu.Bir anda içime bir ürperti düştü.Daha sonrasında annemlerin uyumasını bekleyip aşağı inmem gerektiğine karar verdim.
Bir kaç saat sonra...
Saat tam 00.00'dı ve bu saatte annemlerin genel olarak çok derin bir uykuda olmaları gerekiyordu.Çünkü tam 22:30'ta bir saat bile gecikmeden hepimiz yatardık.Ben ise şuan ayaktaydım.İyice emin olduktan sonra yavaşça yürüyerek bahçeye çıktım.O sırada babamı da bahçede gördüm.Tam olarakta kapının orada etrafına bakınıyordu.Daha sonrasında babam hiç beklemediğim bir şey yaptı;Kapıyı açarak,aşağı doğru inmeye başladı!Neden iniyordu?,orada ne vardı?,ne zamandır o kapı oradaydı?Aklımda bir çok soru vardı,ve bunların cevaplarını öğrenmem gerekiyordu.Tabiikide aşağı inicektim.

KİMSE VAR MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin