Sıra Bende

37 2 0
                                    

Yemeğimi bitirip odama geçtim.Telefonuma baktım geçen numaradan yine mesaj vardı:Nerede kaldın? yazıyordu.Anlayamıyordum bu kişi her kimse benim telefonumu nereden bulmuştu.Babam işten dönünce dikkatimi çeken bir şey olmuştu.Normalde telefona binde bir bakan adam akşam yemeğinde hiç abartmıyorum telefona rahat 20-30 kez bakmıştı burada dikkatimi çeken şey aslında tam olarakta bu değildi babam odasına çıktıktan sonra peşinden gittim biliyorum bu doğru değildi ama ne yapmalıydım bilmiyordum düzgünce düşünmeden odanın kapısının önünde içeriyi dinlemeye başladım.Babam o sırada telefonunu eline almış olmalıydı ki içeriden garip garip sesler,konuşmalar geliyordu ama hiç bir şey anlayamıyordum babam arada ses tonunu çok yükseltiyor kapının önünde benim bile ödüm patlıyordu.Annem nasıl oluyodu da bu sese gelmiyordu  anlayamadım.Her neyse o konuşmadan sonra odadan bir daha ses çıkmadı bende odama geçip beklemeye başladım.Saat 00.00'da aşağıdan ayak sesleri gelmeye başladı sanırım çıkışa doğru gidiyordu çünkü benim odam tam olarak çıkışın karşısındaydı,seslerde benim yakınımdan başlayıp uzaklaşmaya başladı.Gelen kişi ya mutfaktan ya da annemlerin yatak odasından gelmiş olmalıydı çünkü ses ilk o taraftan gelmişti. Bu kişinin çıktığından emin olduktan sonra yani sesler tamamı ile kesilince hemen mutfaktaki camdan gizlice bahçeyi izlemeye başladım.Tam da tahmin ettiğim gibi babam tekrardan aşağı iniyordu.Ama bu sefer bahçede onu beklemek yerine odayı arıyacaktım.Aslında annem odadayken bu baya zor olucaktı uyanırsa ne derdim.Cesaretimi toplayıp sessizce odaya girdim.Babamın telefonu komidinin üstünde duruyordu,telefonu aldım ve odadan çıktım.Odama geçip telefonu açtım tabikide bir şey saklayanların yapacağı klasik olan şey karşımda duruyordu "şifre"normalde babam unutmaktan korktuğu için telefonuna şifre koymazdı bu yüzden şifreyi kırmak benim için pekte zor olmadı.Doğum tarihi yaptığını herkes tahmin edebilirdi ama değil mi?Daha sonra mesajlara girdim,ama hiç bir şey bulamadım ortada ne gizli numara vardı ne de başka biriyle olan bir konuşma zaten bu kadar kolay olacağını sanmıyordum.Ya bu konuşmaları ve mesajları silmişti ya da başka bir telefonu daha vardı.O sırada saatin 01.00 olduğunu fark ettim.Hemen telefonu yatak odalarına geri bırakıp odama geçtim,tam zamanında bunları yapmıştım.Çünkü ben odama girer girmez dış kapı sesi gelmişti.Sesler ilk başta geldiği yöne doğru tekrardan gitti.
Bir kaç saat sonra
Saat 03.00'tü ve artık aşağı inme sırası bendeydi.

KİMSE VAR MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin