İşte Fırsat

22 3 0
                                    

Elim boş bir şekilde aşağı inemezdim,önce yanıma sırt çantamı aldım içindeki fener,su,pil,çekmezdi büyük ihtimalle ama telefon,halat,bıçak evet belki de abartmıştım ama aşağı da ne olduğunu bilmiyordum sonuçta her şeyle karşılaşabilirdim.Sesizce bahçeye çıktım kapının olduğu yere gittim üstünü temizledim ve kapıyı açtım kendimi kapının iç taraftaki koluna halatla bağlamıştım,aslında merdiven vardı ama ne olur ne olmaz diye böyle birşey yapmıştım.Fenerimi açtım ve aşağı inmeye başladım tam 10-15 basamağım kalmıştı ki ayağım kaydı,yolun yarısını resmen yuvarlanarak indim.Neyseki pek bişey olmadı sadece üstüm biraz pislenmişti ve dizimde bir yara vardı,pek umursamadan üstümdeki tozları silkeleyip yola devam ettim.Yaklaşık yarım saattir yürüyordum bu koridorda acaba sonunda ne çıkıcaktı bu arada fenerimi daha önce kullandıktan sonra pilini değiştirmediğim için pilim bitmişti neyse ki yanıma yedek pil almıştım hemen olduğum yerde durup pilleri değiştirdim ama fener yanmamıştı bir anda içime bir korku düştü daha sonra meğersem bir pili ters taktığımı fark ettim hemen onu düzelttim.Bu arada yara olan dizim ağrımaya başlamıştı.Biraz daha ilerledim  telefondan saate baktığımda saatin tam 04.00 olduğunu fark ettim burada tam olarak 1 saatim gitmişti.Geri dönmem gerekiyodu.Zaten bu koridordan geriye doğru gidip ben yukarı çıkana kadar saat 05.00 olurdu.Annemler 07.00'de kalkardı bu yüzden geriye doğru gitmeye başladım birşey bulamamıştım ama bir dahaki sefere daha uzun kalmam gerekiyodu.Dizimde ki yaradan dolayı pek koşamadım ama olabildiğince hızlıca geri döndüm merdivenin başına geldiğimde saate baktım 04.25 geçiyodu.Kısa sürede gelmeme şaşırmamıştım.Çünkü merdivenin başındayken nefes nefese kalmıştım bir yudum su içtim ve merdivenleri tırmanmaya başladım aceleden elim ayağıma dolanmıştı, yukarı çıktım ve en sonda çıktığımda gerçekten bu saat içinde yaşadığım ufak korkulardan dolayı yinede vücudumun yeterince adrenalin hormonu salgıladığını düşünüyodum.Halatı çözdüm,kapıyı kapattım ve üstünü toprakla örtükten sonra içeri girdim. Biraz yorgundum,hemen yatmak istedim ama bu halde yatamazdım sabah annem kalktığında bu halimi görürse ne açıklardım hemen bir duşa girdim ve ardından yattım.Sabah annem başıma geldiğinde saat 08.00'di okula geç kalıcaksın diye beni dürtüklemeye başlamıştı.Yorgun bir şekilde kalktım ve okula gittim,bu çok ama çok sinir bozucu bir şeydi ama bir yandan yinede orada ne olduğunu merak ediyordum tekrardan inmek için uygun bir zaman kollayacaktım.Eve gittiğimde annem kapıdan içeri girer girmez lafa girdi.Babanla ben haftasonu iş gezisine gideceğiz,senide teyzenlere bırakıcaz dedi.Bunu fırsata çevirmeliydim hemen öne atıldım ve ben evde tek kalabilirim dedim annem emin misin diye sordu.Özgüvenli bir şekilde evet dedim,peki o zaman ama en azından tek başına korkarsan teyzenlere geç demişti.Kafamla onayladım ve odama çıktım sevinçten havaya uçacaktım.Benim zaman kollamama gerek kalmamıştı.Fırsat ayağıma gelmişti ve bunu en iyi şekilde değerlendirecektim.

KİMSE VAR MI?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin