Evet aşağı inicektim,aslında pekte inmek istemiyordum çünkü korkuyordum aşağıda ne vardı ya bana zarar verirse ama babam inmişti ya ona birşey olursa tam kapıya doğru gidiyordum ki annem içerden bağırdı:
-Sen daha uyumadın mı?
-(tedirgin bir şekilde)Yok hayır..şey yani evet uykum gelmedi
-O zaman niye yatağında uyumaya çalışmak yerine bahçedesin?
-Temiz hava almak istedim belki iyi gelir diye
Daha sonra annem beni odama götürdü birşey olursa söyle uyumamanda sorun yok babanla bizde uyuyamadık gerçi en son odadan çıktı sanırım lavaboya gitti.Bayadır dönmüyo ben de merak ettim çıkıp bakıyım dedim o sırada seni fark ettim dedi.O anda anladım annem bu kapıyı bilmiyordu ya da biliyordu ama bana bilmiyomuş gibi davranıyodu gerçi öyle davranıyosa babam benim onu gördüğümü anlamış olmalıydı.O akşam bunları düşünmekten uyuyamadım,sabah okula uykulu gittim eve döndüğümde annem içeride bana yemek hazırlıyordu.Hemen odama geçtim.
Hiç bir şey anlayamıyordum.Babam niye aşağı inmişti?,annem bunları biliyor muydu?,babam benim onu gördüğümü fark etmiş miydi?Artık bu iş çok canımı sıkmaya başlamıştı.Zaten annemlerde bu haftadan beri garip davranıyorlardı,normal saatlerde uyuyan ebeveynler şimdi geceleri de uyanıktı hep gülen annem bu aralar bi düşünceliydi.Babam zaten hepten değişikti.Acaba onlarda mı bunu yeni fark etmişti.Gerçekten bunlar çok uzamıştı bu sefer emindim,ne olursa olsun aşağı inicektim gerekirse sadece 00.00'a kadar değil 02.00'ye,03.00'e kadar bekleyebilirdim!Ben bunları düşünürken annem beni yemek yemem için çağırdı o sırada içimden anneme olanları sormak geldi ama bu ne kadar doğruydu bilmiyordum belki de bunlardan haberi yoktu.Her neyse benim için artık sadece geceyi beklemek kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSE VAR MI?
Mistério / SuspenseBurası neden var acaba? . . . . . . . Anne!! Baba!!!