Sabah kapı çalmasıyla uyandım.Uzerimde uzun bir tişört vardı kapıyı açtım. Karşımda Jimin duruyordu.
Jimin:"Sen misafirlerine kapıyı böyle mi açarsın? "
Üstüme baktım ve sadece üstümde bir tişört olduğunu farkettim.(YÜZÜ ÖNEMSEMEYİN)
Hemen
Ben:"Sanane!"
Jimin:"Ne demek sanane ben senin kocanım ya başka biri çıksaydı."
Ben:"Aman ne koca!"
Jimin:"Neyse bugün seni istemeye geleceğiz,Hazırlan sevgili karıcığım. "Oflaya puflaya odama çıkıp hazırlandım. Ama ben evlenmek istemiyorum.Evet yakışıklı ama offff ne bilim istemiyorum.
Giyindim;
( Çanta ve yüzü onemsemeyin)
1 saat sonra geldiler.Oturdular.Dun tanıştım bugün evleniyorum ya offff.
J.b. (Jimin in babasi):"ALLAHIN EMRİ PEYGAMBERİN KAVLİ İLE KIZINIZI OĞLUMUZA İSTİYORUZ.
BABAM:"Öyleyse verdim gitti."
Gözümden yaşlar akıyordu. Koşa koşa odadan çıktım. Tabi Jimin ise peşimden geldi.
Jimin:"Min sun neyin var?"
Ben:"Neyim yok ki,bak istemediğim biriyle evleniyorum."
Jimin:"Ben seni üzecek bişey yapmadım. "
Ben:"Niye karşı çıkmadın o zaman."
Jimin:"Cikmadimmi sanıyorsun, bugün sabah sizin kapınıza gelmemin sebebi kavga ettim babamla!"
Ben:"J-jimin sen ciddi misin?"Evet anlamında başını salladı. Babası yanımıza geldi.Adami dövmek istiyordum.
J.b.:"Evlendikten sonra konuşursunuz bol bol"
Jimin:"Baba kız istemiyor işte neden zorluyorsunuz bizi?"Bişey demeden çıktı.Jimin içeri geçti ben hala mutfakta ağlıyordum. Jimin in bağırma sesleri geliyordu.
Jimin:"BABA İSTEMİYOR İŞTE VAZGEÇ! "
Babasi:"Sus"Ben hemen içeri geçtim.
Ben:"Tamam kapatın konuyu!"
Jimin:"Ama min su-"
Ben:"Kes sesini jimin"
Jimin:"Sustum!"Kalktılar isteme günü de bittiğine göre odamda istediğim kadar ağlayabilirim.
Evet bir bölümün daha sonuna geldik.Diger bölüm yakında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin
Krótkie OpowiadaniaBabam:"Hazırlan! " Minsun:"Neden" Babam:"Evleneceksin seni gormeye gelecekler " Min sun ve Park Jimin