İmdat

639 24 0
                                    

        Sabah bir alarmla uyandım. Etrafıma baktım. Bir dakika Jimin yoktu.Evde her tarafı gezdim.Yok yok yok yok.Telefonuma bir mesaj geldi.

Katilin:"Bu senin iyi günlerin "
Ben:"Jimin bir kere aynı sakayi yaptın yemem ben"
Katilin :"Saka olduğuna ve benim jimin olduğuma emin misin:
Ben :"Kesinlikle"
Katilin:"Jimin elimde istersen uyurken fotoğrafını atayım "
Ben:"At adı herif at"
Katilin:"Hey benimle düzgün konus"
Ben:"Fotoğraf!?"
Katilin:Hey bana bak benimle düzgün konus"
Ben:"Konusmassam"
Katilin:"Jimin olur"
Ben:"Hayiiiiirr ona dokunma nolurrr"
Katilin :

Katilin:"Bu senin iyi günlerin "Ben:"Jimin bir kere aynı sakayi yaptın yemem ben"Katilin :"Saka olduğuna ve benim jimin olduğuma emin misin:Ben :"Kesinlikle"Katilin:"Jimin elimde istersen uyurken fotoğrafını atayım "Ben:"At adı herif at"Katilin:"H...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elleri ve ayakları bağlı onu uyuttum eğer polise gidersen acı çektirerek onu öldürürüm.

Ben:"Neden böyle birşey yaptın "
Katilin:"Bilmem zorla evlenmeniz için babanı ben ikna ettim,ama mutlusunuz ve ben bunu görmeye dayaniyorum"
Ben:"Ne istiyorsun "
Katilin:"Seni"
Ben:"O zaman beni neden zorla evlendirttin gerçi bunun için teşekkür etmem lazım ama neyse"
Katilin:"Bir şartla bırakırım Jimin ' i "
Ben:"Neymiş o şart"
Katilin:"Jimin'e önümüzdeki bir hafta kötü davranacaksin"
Ben:"Tamam jimin i biraakkkkk"
Katilin:"Jimin kapida"
                        Engelledi

Kapıya koştum.Ordaydi.zaten sonra açıklarım diye kabul ettim.Jimini koltuğa yatırdım ve uyanmasını bekledim rolüme hazırdım.

****

Ben:"Ayy şuna bak uyanmis"
Jimin:"Min sun sana ne oluyor"
Ben :"Sana hesap mı verecegim"

******

Bütün bir hafta kötü davrandım. Yarın açıklayacaktim. Ve uyudum.

Bir bölüm daha bitti.Sizce Jimin açıklamayı duyunca ne tepki verecek yorumlara yazmayı unutmayin bayss öpüldünüz.

Zoraki Evlilik Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin