Sabah alarm çalmasıyla uyandim.Babam bana sesleniyordu.
Ciddi bir ses tonuyla;Babam:"Hazırlan!"
Ben:"Neden?"
Babam " Evleneceksin,seni görmeye gelecekler"Dilim tutuldu.Gozumden 1 damla yaş geldi.Odama çıktım. Mecburen hazırlandım.Peki kiminle evleneceğim?Hazırlandım.
Kapiyi ben açtım. Ve içeri çok yakışıklı bir adam girdi.Ve tabi ailesi.Oturur oturmaz;
Anka hanim (Jimin in annesi):"Bak Min sun kızım bu benim oğlum Jimin.
Annem hemen atildi:"Bak jimin bu da benim kızım Min sun.
Memnun oldum anlamında başımı salladım. O bu durumdan pek rahatsız değildi sanırım. Babam hemen
Babam:"Çocuklar hadi siz yan odanın balkonuna çıkıp tanışın."
Jimin&Ben:"Peki"Balkonda;
Ben:"Ne yapacağız? "
Jimin:"Ne demek ne yapacağız evleneceğiz."
Ben:"Ne demek evlenmek,daha seni tanımıyorum bile!"
Jimin:"Tanışalım Ben jimin"
Ben:"Kes sululugu "
Jimin:'Mecburuz Min sun Mecburuz! "
Ben:"Evet"
Jimin:"Elini ver de içeri geçelim kabul ettiğimizi söyleyelim. "
Ben:"Tamam"El ele tutuşup iceri girdik.Jimin sanki memnunum gibi davrandı. Kabul ettigimizi söyledik. Sevindiler.Kahve yapmaya geçtim.
J.A. (Jimin in annesi):"Kızım ben Türk adetlerini araştırdım, Jimin in kahvesine tuz koy tamam mı? "
Tamam anlamında başımı salladım. Mutfaktan çıktı. Ne tatlı kadın.Jimin kahveyi icer içmez tükürdü.
Jimin:"BECERİKSİZ! "
J.A.:"Ben söyledim tuz koy diye"
Jimin:"Neden? "
J.a.:"Anlatırım sonra adettenmis. "
Özür diledi ve kalktılar ve giderken bana göz kırptı. Acaba geleceğim nasıl olacak. Korkuyorum ve karmaşık duygular içindeyim.Odama çıkıp ağladım. Ve sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Hikayemde yazım hatası varsa özür dilerim VE HERKESİN MERAK ETTİĞİ BİŞEY AİLE TÜRK AMA KIZIN İSMİ MIN SUN SJSJ CANIM BİLEREK ÖYLE KOYMAK İSTEDİM. NEYSE GÖRÜŞÜRÜZ PONCİKLER.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin
NouvellesBabam:"Hazırlan! " Minsun:"Neden" Babam:"Evleneceksin seni gormeye gelecekler " Min sun ve Park Jimin