EVLENMEDEN 1 GÜN ÖNCE

724 26 2
                                    

       Sabah saat 9 da uyandım. Aklıma birden bugünün cuma olduğu geldi.Yarin evleniyordum.Ağlamaya başladım.Telefona bir  mesaj geldi.

Hayranin:"Evlenme"
Ben:"Sen kimsin"
Hayranin:"Aşağı in ogren"
Ben:"Ne diyorsun"
Hayranin:"Bilmem"

Aşağı indim.Gordugumle şaşıp kaldım. Jimin di yanında da annem. Bi dakika anne!Meğerse numara yapmış ya,gitmemiş Türkiye'ye fln of anne ya ne çektim ben senden!

Ben:"NAPİYORSUNUZ SİZ YA "
Annem:"Ben gidiyorum"
Ben:"Aman anne hemen kac"
Jimin:"Korktun mu"
Ben:"Hayir"

   Ağlamaya basladim.Jimin yanıma gelip gözyaşlarımı sildi.

Ben:"Bırak beni" onu ittim ve odama çıktım.Kapiyi sertçe kapatıp kilitledim.Etraftaki herşeyi yere fırlattım. Merdivenden ayak sesleri geliyordu.

Jimin:"Min sun iyi misin?"
Ben"*-*"
Jimin:"Cevap ver yoksa kapıyı kiracagim"

   Cevap vermedim.Kapiyi kırıp içeriye girdi.Etrafi görünce gözlerini büyüttü. Sinirden duvara yumruk attım. Elim kan içindeydi. Jimin beni tutuyordu.

Ben :"Bırak beni aptal"
Jimin:"Bırakırsam kendine zarar verceksin"
Ben:"Nasılsa zorla evleniyoruz neden beni dusunuyorsun"

Beni kendine çevirip bağırdı.

Jimin:"ÇÜNKÜ SENİ SEVİYORUM "
BEN:"A-ama beni nerden taniyorsun"
Jimin:"Tanımıyorum ilk goruste"
Ben:"*-*"
Jimin:"Hazırlan yarın buyuk gun"

Evden gitti. Bende pijamami giydim.Saat 7 idi ama uyumak istiyordum.

Saat 7 idi ama uyumak istiyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yatağıma girdim.Uyanmak istemiyorum. Ama mecburum.Ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.

Selam bir bölümün daha sonuna geldik .Yorumlarınızı bekliyorum.Sizce nasıl olacak hayatları ?

Zoraki Evlilik Park JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin