Sabah uyandığımda saat 3 idi. NE?! Uçağı kaçırmışız.Hemen Jimin 'i uyandırdım.
Ben:"Jimin kalk"
Jimin:"Hıh "
Ben :"Jimin uçağı kacirdik"
Jimin:"Ne?!"
Ben:"Evet jimin ve bu hafta başka uçak seferi yokmuş haftaya pazartesiye kadar Turkiyedeyiz anlayacagin"
Jimin:"Ooooff"Ben :"Ne yapacağız şimdi "
Jimin:"Otelde kalsak"
Ben:"Yanımızda o kadar para varmı ki"
Jimin:"Bilmem"
Ben:"Var mıymış "
Jimin:"Sadece 3 günlük o da sadece konaklama"
Ben:"Olsun"
Jimin:"Ne"
Ben:"Sen yanımdasın ya yeter o bana"(e tabi ne sandın koskoca PARK JİMİN o)
Bana sarıldı.Otelden ayrılmaya karar verdik.En azından aç kalmazdık .
Dışarı çıktık. Sahile doğru yürümeye başladık. Bir banka oturduk.
Birden ağlamaya başladım. Jimin bana ne oluyor bakışı atıyordu.
Jimin:"Bitanesi iyi misin"
Ben:"H-hayir"
Jimin:"Noldu"
Ben:"Ya jimin bak ben eskiden böyle normal bir hayatım olacak sanıyordum ama olmadı istediğimden daha mükemmel mutluyum çünkü sen varsın ama ailem onları seviyordum ama şimdi beni zorla evlendirdiler diye nefret ediyorum ama iyiki evlendirmisler seninle ama yinede zorla"
Jimin:"Bence bunun için teşekkür etmen lazım"
Gözleri kısılana kadar güldü.
Ayağımda minik bir el hissettim. Bir çocuk vardı. Zayıf, kıyafetleri kirli.
Ben :"Noldu sana "
Cocuk:"Ailem beni sokağa atti"
Jimin:"Neden peki"
Cocuk:"Bilmiyorum"
Jimin in kulağına eğildim.
Ben:"Biz de kalsın mı "Jimin:"1 hafta sokakta yaptacağına yurda verelim en azından arkadaş ı veya yeni bir ailesi olur"
Ben:"Evet mantikli"
Ben:"Gel seni yurda götürelim"
Çocuk yurda girerken cebimizdeki paranın yarısını verdik.Olsun o cocuk daha.
Jimin:"1 nerde uyuyacagiz
2 ne yiyeceğiz
3 daha uçak bileti alacagiz"Ben:"Jimin kalk"
Jimin:"Ne "
Ben :"Ya kalk nasıl para kazanacağımız ı buldum"
Jimin:"Dans mi edecegiz"
Ben:"Zeki sevgilim"Dans etmeye başladık. Telefondan yüksek sesle .Çocuğa verdiğimiz paranın 3 katını akşama kadar topladık ama yinede bu sadece uçak parçasıydı. Jimin le bir banka oturduk başımı omzuna koydum gerisi karanlık.
Uzun zamandır YB gelmemişti keyifli okumalar
Bts li günler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin
Short StoryBabam:"Hazırlan! " Minsun:"Neden" Babam:"Evleneceksin seni gormeye gelecekler " Min sun ve Park Jimin