Sabah uyandığımda saat 5 ti uçak 6 da idi.Hemen telaslandim.Ve Jimin i uyandırdım. Hemen hazırlandık.
Bunlari giydim ve yanıma 1 2 parça birşey aldım. Hemen havaalanina gittik.Yetismistik.Ucaga bindik ve uçuşa başladık. Jimin telefonundan başını kaldırmıyordu.
Ben :"Hey Jimin"
Jimin:"Hıh"
Ben :"Telefonundan başını kaldırırmisin çok sıkıldım ben burada ya"
Jimin:"Tamam bıraktım ne yapalim"
Ben:"Konuşalım mesela "
Jimin:"Uykum var benim ya gece hiç uyuyamadım "
Ben:"Gel şuraya şapşal sey"
Omzumda uyuyor.
Jiminden;
Min sun u üzmemek için neler yapıyorum. O beni uyuyor sanıyor ama uyuyamıyorum.Annem o benim annem.
Acikmistim ama Min sun un kolları çok rahattı. Kalkmak istemiyordum.Ona daha da sıkı sarıldım.
Min sun dan devam;
Acikmis olmalı diye düşündüm ve hemen hostese yemek siparişi verdim ramen.Ve jimin i uyandırdım. Evet açıkmisti.Bende kendime ramen alıp yedim. Ve uyuduk.
Anons sesiyle uyandık.Artik Turkiyedeydik.
*******
Jiminden
Annemin toprağına sarılıp ağladım. Ve anneme sonsuz bir veda ettim.Bugun Min sun ile bir otelde kalacaktık. Aslında annesindede kalabilirdik ama ona yük olmak istemedik.
Jm:"Min sun"
M.s:"Efm Hayatim "
Jm:"Hadi otele gidelim"
M.s.:"Tamam"
Min sundan
Çok yorgunduk yarın tekrar koreye gidecektik Jimin ve ben çok üzülüyorduk. Ama birbirimize belli etmemeye çalışıyorduk.
Ve uykuya daldık.
Herkese merhabalar .(Yazacak birşey bulamadim)
Tepki kitabıma bakmayı unutmayın baybay ARMY ler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin
Krótkie OpowiadaniaBabam:"Hazırlan! " Minsun:"Neden" Babam:"Evleneceksin seni gormeye gelecekler " Min sun ve Park Jimin