Uyumak istiyordum.Hazir gittiler ama uyuyamiyordum.Asagi indim.veBen:"Baba neden bana bunu yaptın? "
Babam:"Artık Evleneceksin min sun anladın mi"
Ben:"Anlamadım baba bana bunu yapmaya hak-"Diyemeden sözümü kesen babamın tokadı oldu.Bana ilk defa vurmuştu. Ama ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.Annem hemen beni kaldırmak için yanıma geldi.Cekil anlamında elimi salladım ve koşar adımlarla evden çıktım.
Bir ara sokaktan sesler geliyordu.Merak edip baktım. Jimin i dövüyorlardi.Tekvandoda madalyam vardı. 2 adamına döverdim. Üstlerine atladım adamlar hastanelik oldu.Jimin beni hayretle izliyordu.
Jimin:"Min sun sen misin ?"
Ben:"Benim beğenemedin mi?"
Jimin:"Hmm tuttum bunu ,beni seviyor musun ?"
Ben :"Seviyorum tabiki ama arkadaş olarak ,biliyorsun zorla evlendiriliyoruz"
Jimin":"Senin yanağın kızarmış ve aglamissin"
Ben:"EVET NOLMUS GECE 11 DE SOKAKTA OLMAM NORMAL Mİ BABAMLA KAVGA ETTİK VE BENİ DÖVDÜ BANA VURDU"Bunlari ağlayarak söylüyordum. Gelip sarıldı onu ittiriyordum ama çok güçlüydü.
Ben:"Sen neden sokaktasin ve o adamlar kim?"
Jimin:"Ya bak şimdi ASKIM"
Ben:"Jimin bak gidecem haa"
Jimin:"Tamam tamam , yolda yürüyordum saat 7 fln di bi kız beni gördü sevgilisi bana baktığını gördü ve beni dövmeye başladılar saçma bence bu kiskanclik"
Ben (gulerek):"Ne yani sen onları dövemiyor musun?"
Jimin:"Arkamdan üstüme atlayıp dövmeye çalıştılar."Gömleğini biraz aralayıp kaslarini gösterdi.
Ben:"Mal mısın ya kapat sunu"
Jimin:"Sanki evlendikten sonra gormiceksin"
Ben:"Salak,mal beyinsiz okuzzz"(yazar kendini kaybediyor )
Jimin:"öhöm öhöm "
Ben:"Hadi evli evine köylü köyüne "Odama çıktım ve pijamalarımı giydim ve kendimi yine o huzurlu uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik Park Jimin
Short StoryBabam:"Hazırlan! " Minsun:"Neden" Babam:"Evleneceksin seni gormeye gelecekler " Min sun ve Park Jimin