Samozrejme, že Ron Weasley nebol nadšený, keď ráno našiel Draca s Hermionou schúlených spolu na Dracovom gauči. Draco sa postaral, aby bolo zrejmé, čo sa medzi nimi stalo a Weasley vyzeral pripravený zabíjať. S Hermionou sa príšerne hádali a Draco len sedel vzadu a sledoval to, pretože pokiaľ sa jeho týkalo, čím viac ju Weasley naštve, tým lepšie pre neho. Potter vôbec nevyzeral nahnevaný, čo Draca trochu zmiatlo.
Prešli ďalšie dva týždne, počas ktorých ho Weasley sledoval ako jastrab, ale nenamietal, keď ho Hermiona pobozkala cez mreže, alebo keď sa párkrát vrátil a opäť našiel Hermionu zamknutú v Dracovej cele. Zdalo sa, že pokiaľ Hermiona pri ňom neriskuje, nemá dôvod protestovať.
Draco sledoval Hermionu rovnako sústredene, ako Weasley sledoval jeho. Ani jediný raz sa nedotkla Weasleyho viac než, že by ho objala. Tešilo ho to viac, než by si chcel priznať, hoci ho často zasiahlo paranoidné podozrenie, že sa Weasleyho dotýka, možno aj bozkáva, možno s ním aj sexuje, mimo bezpečného domu.
Vedel, že je to hlúpe. Keby si to stále rozdávala s Weasleym, nemala by žiadne výčitky a na rovinu by mu to povedala.
Draco začul, ako sa po schodisku blížia pomalé šuchtavé kroky a obzrel sa na svoj kalendár.
Presne podľa rozvrhu.
Ale teraz už vedel, čo sa dialo.
V jeho pľúcach zabublala pomaly variaca sa nenávisť, popálila mu hruď. Nemohol uveriť, že to stále dovoľovali.
Ešte viac sa rozzúril, keď Grangerová plecom rozrazila dvere a napoly vtiahla Pottera dnu. Chlapec sa o ňu sťažka opieral, Weasley nebol nikde na dohľad. Zvládli to do polovice cesty ku gauču, keď Grangerová zakopla a obaja sa zrútili na koberec.
Draco vyskočil na nohy.
Hermiona sa posadila, Potter zažmurkal a snažil sa zdvihnúť.
"Si v poriadku?" spýtal sa jej.
Uprene na neho pozerala. Dych sa jej zasekol, tvár zvraštila a začala vzlykať.
"Miona!" Potter sa k nej prisunul, aby ju objal okolo pliec.
"Prepáč! Prepáč! Už to viac nezvládnem! Prosím prestaň! Prosím, Harry, už im viac nedovoľ, aby ti toto robili!"
Potter ju mocne objal, kolísal ju, šeptal jej do ucha. Vyzeral spomalený a oči mal zasklené. Pobozkal ju na líca. Otočila tvár, aby si s ním spojila pery a dvojica sa spolu objímala, bozkávala najprv nežne, potom divoko. Prevalili sa. Hermiona sa nad neho naklonila, zovrela ho za košeľu, vsala jeho spodnú peru. Potter mal ruky zamotané v jej vlasoch.
Draco sa pomaly posadil. Pri tom pohybe Hermiona zdvihla hlavu a pozrela sa mu do očí. Potter niečo zamrmlal a stiahol ju znova na seba. Pobozkala ho, ale jej oči švihli k Dracovi, prosili ho, aby to pochopil.
Skutočne si prial, aby v ňom bolo viac vôle toto jej vyčítať. Nedokázal to a rozrušovalo ho vedomie, že keby bol pod ňou ktokoľvek iný, bol by mu s revom utrhol hlavu. Pozrel sa jej do očí a jednoducho prikývol.
Úľava zaplavila jej črty a vrátila svoju pozornosť späť k Potterovi, netrpezlivo mu vytiahla košeľu. Sledoval, ako jej ružový jazyk líže Harryho hladkú hruď, jeho bradavky. Potter slabo zastonal a prehol chrbát. Pomohol jej vyzliecť blúzku a Dracovi sa ostro zasekol dych, keď tmavá hlava našla jej prsia a prisala sa tam. Hermiona zalapala po dychu, ale odtiahla sa, aby stiahla Potterove nohavice na kolená, potom ten chlapec s ostrým výkrikom pohodil hlavou dozadu a Draco si oprel hlavu o studené mreže, trasúci sa a poriadne vzrušený pri pohľade na Hermioninu hlavu, ktorá sa pohybovala hore a dolu.
YOU ARE READING
Afterimage
FanfictionAfterimage Preklad v ruštine: http://www.hogwartsnet.ru/mfanf/printfic.php?l=0&fid=22949 Pozn. prekladateľky: Tak ďalšia gravidy. Autorka písala väčšinu poviedok ako reakciu na výzvu, takže sa podľa nej dá odhadnúť, o čom bude. Tentoraz ju uvádzam...