2

864 92 20
                                    

@PeppaFlippingPig thank you for your permission.

''Hey, sana harika birşey söyleyebilirmiyim? Elimde olmadan bana baktığını fark ediyorum.

Biliyorum bunu söylememeliyim ama gerçekten inanıyorum. Bunu gözlerine bakarak söylüyorum sen bana aşıksın.'' dedi.

~

Bugün karnaval günüydü. Michael ve ben ele ele giriş kapısına doğru yol aldık.Zaman zaman Michael'a gizlice bakmak istiyordum,ve onun bana baktığını görünce kızarıyordum. Ve o kızardığımda ne kadar tatlı olduğumu söyleyip sırıtıyordu,bu beni daha çok kızartıyordu.

Tüm günümüzü hız trenlerine binerek, funnel cake* paylaşarak, ve oyunlar oynayarak harcadık.Michael, dart atma oyununda bana peluş bir penguen kazandı.

Tümüyle, bu gece hayatımın en güzel gecesiydi.

Şimdi Michael ve ben onun kamyonetinin kaputunda yatıyor, yıldızlara bakıyorduk.

Michael'a göz attığımda bana baktığını gördüm. ''Bana bakmayı kes.'' Kızardım.''Ama istiyorum.'' Basitce cevapladı.

''Sana harika bir şey söyleyebilirmiyim?'' doğruldu ve sordu. Doğruldum ve başımla onayladım. '' Her zaman kafeteryaya geldiğimde hep bana baktığının farkındaydım. Belki bunu söylememeliyim ama zaten söylerim. Bana aşıksın.''

Midem kanat çırpıyordu.Bu gerçekten belli mi?

''Ü-üzgünüm.'' Onun bakışını engellemek için ellerime bakarak mırıldandım.Michael çenemi parmaklarıyla kaldırdı. ''Olma. Bende sana aşığım.''

Sonra eğildi ve beni öptü.

*Funnel cake : Yiyecek birşey ama ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok sdkjfhskdjf.

Ve açıklama yapmak istiyorum. Öncelikle ilk ''Hey'' yazdığım yerde ''Boy'' yazıyordu ve saçma olur diye orayı düzelttim.

Ayrıca hatalarım olabilir çok üzgünüm ama zaten bu hikayeyi ingilizcemi geliştirmek için çeviriyorum.

Bu bölüm @theEriol için! O olmasaydı bu hikayeyi çevirmezdim.

Kendinize iyi bakın.

terrible things | mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin