Tuğçe beni burada geçirdiğim iki hafta boyunca çok eğlendirmişti. Ben de ona birsüpriz yapmak istiyordum.
O sabah gidip Uğur'la konuştum. Çocuk resmen taş lan insan değil.
"Ne haber Uğur?" diyerek yanına yaklaştım.
Önce bir şey anlamadı. "Buyrun, nasıl yardımcı olabilirim?" dedi.
"Bu gece bizimle takılmaya ne dersin?"
Afallamış gibiydi."Çok affedersiniz, tekrarlar mısınız?"
Ne kibar jojuk lan. Tam Tuğçe'lik. "Ya kardeşim anlasana bu gece bizimle takıl diyorum."
"Peki... Nerede?"
"Otelin barında. Sen Tuğçe'yi tanıyor musin bakayım?"
Birden heyecanlanınca anladım, o da seviyordu bizimkini. Ses çıkarmadı. "Hmm okey okey anladım ben seni. Neyse geliyor musin?"
"Ta-tabii geliyorum. Tuğçe varsa ben de varım."
Gülümseyip oradan ayrıldım. Barın garsonlarıyla konuştum, bu gece kimse bara girmeyecekti. Yalnızca Tuğçe ve Uğur olacaktı.
Biz de Enes ve Bora ile kamelyalara geçtik. Ha bu arada, Bora son bir haftadır benimle bayağı yakından ilgilenmeye başlamıştı. Ne ayak lan?
"Nasıl düşündün böyle bir şeyi?" diye sordu Bora.
"Eee, ne bekliyordunuz Bora Beyciğim?"
"Ya Pelin" dedi sonra. "Seninle konuşabilir miyiz?"
"Tabii." dedim. "Neden olmasın?"
Enes' e bakarak, "Şey" dedi. "Özel olarak."
Kalkıp ıssız bir yere geçtik."Evet" dedim."Ne diyecektin?"
Ellerini cebine atıp sırıttı. "Biliyor musun ben ilk kez böyle oluyorum."
"Nasıl oluyorsun?"
Bana yaklaştı. Çok yakındık. Fazlasıyla. "Aşık oluyorum."
Kafasını eğdi. Kafalarımız aynı hizadaydı. İlk öpücüğüm böyle olsun istemiyordum. Onu kibarca ittim.
"Bora..."
Birden gözleri irileşti. Elleriyle saçlarını düzeltti. "Be-ben çok... Affedersin..." dedi ve koşarak yanımdan uzaklaştı. Arkasından bağırdım ama duymadı.
"Ne konuştunuz? Bora nerede?" diye sordu Enes gelir gelmez. Onu duymazlıktan gelip yanina oturdum.
"Sana diyorum. Duyuyor musun beni?"
Benden ses yok.
En sonunda omuzlarımdan tutup beni sarstı. Bu kez gözlerine bakmak zorunda kaldım.
"Ne oldu dedim Pelin."
"Bi-birşey olmadı."
"Bora birşey yapmadı değil mi sana ?"
Hayir anlamında başımı salladım.
"E o zaman neden böylesin?"
"Bilmem ki… Şey.. ben odama çıksam iyi olacak."
"Bekle beni. Ben de geleceğim."
İtiraz etmedim ve benimle gelmesine izin verdim.