Bora'nın Yanında

24 1 0
                                    

İki gündür Bora ve Enes eskisi gibiydiler. O gece Bora'yla yatmıştım.

Bardan cıkınca Bora beni odama bırakmak istemişti ve ben de kabul etmiştim.

"Teşekkürler."

"Rica ederim."

Belimden tutup beni kendine çekti. Bedeblerimiz birbirine değdiğinde ürperdim. Zaten olylar ondan sonra gelişti.

Sabah uyandığımda onu yanımda görünce mutlu oldum. Çıplaktık, hemen üstümü giyindim. Ardından onu öperek uyandırdım.

Uyanır uyanmaz beni kendine çekip üstüne oturttu. Ardından yatakta doğrulup oturur pozisyon aldı.

"Gecen nasıl geçti bebeğim?"

Kıpkırmızı olmuştum. "İyi. Senin?"

"Süper."

Dudaklarıma yapıştığında kendimi çektim. "Kahvaltıya yetişmeliyiz." dedim.

"Güne ufak bir alıştırmayla başlasak?"

"Pis sapık."

Kucağından kalkıp, "Ben kendi odama gidiyorum. Üstümü değiştirecegim." dedim.

"Ben de geliyorum." dedi ve pantolonunu giyip beni takip etti.

O yanımdayken giyinmemei beklemeyin, gece başka gündüz başka.

"Ne, sakın benden utandığını söyleme Pelin!" diye söylendi.

"Ya of Bora, çık odamdan!"

"Çıkmazsam ne olur?"

Yastığımı alıp kafasına fırlattım.

"Öf Pelin ya, çok tuhaf bir kızsın."

Gözlrini kapattığında giyinmeye başlamıştım. Tişörtümü ve şortumu tam çıkarmıştım ki Bora beni yakalayıp yatağa attı ve üstüme çıktı.

"Benden utanmana gerek yok Pelin." diye fısıldadı ve boynumu öptü.

Yüzüm kıpkırmızı olmuştu. "Ya in üstümden hayvan!"

Üstümden indiğinde en hızlı halimle kıyafetlerimi değiştirdim. Saçlarımı tarayıp "Çıkabiliriz sevgilim" dedim.

Kahvaltıya el ele indik.

Tuğce, "Nerdesiniz siz ya?" diye söylenmeye başladı.

Ben tam ağzımı açacakken Bora konuştu. "Biz geceyi birlikte geçirdik." dedi ve bana göz kırptı.

Eveeettt... Bakireliğimi de bozmuş oldum..

@h $U K@LB!MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin