1.5

3K 392 106
                                    

shittyhair: dün bana sarıldın.

kitten: evet?

shittyhair: ve ağladın.

kitten: evet?

shittyhair: bu beni affettin anlamına mı geliyor?

kitten: bundan bunu mu çıkardın, boktan saçlı?

kitten: ayrıca saçların düzken daha da boktan.

shittyhair: yani beğendin, değil mi?

shittyhair: bu senin dilinde 'beğendim' anlamına geliyor. çözdüm seni.

kitten: iyi iş sherlock. ne desem de anlamak istediğin şekilde anlıyorsun.

shittyhair: beni affetin mi?

kitten: seni affetmek istiyorum ama, o görüntü aklıma gelince affedemiyorum.

kitten: sensizlik zor, bunu kendime itiraf etmek daha da zor ama, bunu tekrar göze alamam. sana hâlâ güvenmiyorum.

shittyhair: yani affettin?

kitten: nasıl anlamak istersen öyle.

shittyhair: her şeyin yanlış anlaşılma olduğunu kanıtlayacağım, katsuki. güvenini tekrar kazanacağım.

kitten: umarım öyle olur. çünkü tekrardan bu hataya düşmem.

shittyhair: zorlu günler beni bekliyor demek ki.

shittyhair: her neyse, senin için her şeyi yaparım.

kitten: beni gerçekten seviyor musun, eijirou?

shittyhair: sana hissettiğim duyguları 'sevgi' adı altında toplarsam duygularım basit kaçar. anlatamıyorum, katsuki. öyle basit şeyler değil.

shittyhair: sadece... sadece izin ver, sana nasıl duygular beslediğimi hissettireyim.

kitten: bilemiyorum. korkuyorum, inanmıyorum ve güvenmiyorum. bunlar benim için yeni duygular ve karakterime ters, anlayabiliyor musun?

shittyhair: seni çok iyi anlıyorum. birlikte aşalım tüm engelleri.

kitten: eijirou?

shittyhair: efendim?

kitten: seni seviyorum... sanırım.

shittyhair: ben de,

shittyhair: ben de seni seviyorum.


-

Yeni bir fic yazdım. TodoDeku konulu şirin bir fic. Bakmak için profilime girebilirsin.

toliet cabin ;; kiribakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin