Kirishima, yürürken elinde tuttuğu piknik sepetine baktı. Aklına gelen fikirlerle gülümsemesi genişledi ve yürümeye devam etti.
Bugün hava çok güzeldi. Kuşlar cıvıldıyor, çocuklar gülüşüyordu. Herkes, güzel havayı fırsat bularak sokaklara akın etmişti. Kirishima da Bakugou'yu davet ederek piknik yapma kararı almıştı.
Piknik alanına geldiğinde o sevdiği kumral saçlar, bakış alanına girdiğinde dişlerini göstererek güldü. Uyuşuk adımlarının hızını arttırdı ve beş adımda sevdiği adamın yanına geldi.
Bakugou, Kirishima'nın geç gelmesinden dolayı homurdanmaya başladı. Heyecandan çok erken gelmişti ve bir saat Kirishima'yı beklemek zorunda kalmıştı.
"Kızma bana öyle. Bu kadar erken geleceğini bilmiyordum."
Kıkırdayarak ayakkabılarını çıkardı ve Bakugou'nun serip üstüne oturduğu geniş kumaşın üstüne oturdu. Sepeti ortalarını aldı. Bakugou, hâlâ homurdanıyordu ama, o da mutluydu. Kirishima yanındayken hep mutluydu o.
"Umarım güzel şeyler getirmişsindir. Yoksa seni asla affetmem."
Kirishima, melodik bir şekilde gülerken Bakugou, kulaklarının kutsandığına emin oldu.
"Karnımız doyacak, korkma."
Sepetten çeşit çeşit yemekler çıkarırken Bakugou şaşırdı.
"Bunları sen mi yaptın?"
Kirishima, onun bu çocuksu haline bir kez daha aşık oldu. Pür dikkat hareketlerini izliyor ve her yiyecekte ağzı şaşkınlıktan aralanıyordu. Kirishima, onu öpmek istedi.
"Hayır, annem de yardım etti."
Bakugou, kafasını salladı.
"O zaman annene teşekkürlerimi sunarsın."
Kirishima, kafasını sallamakla yetindi. En son vazgeçilmezi olan çilekli sütleri çıkardı. Onlar için bir imgeydi çilekli süt. İkisinden başka anlamazdı bunu.
Sessizce yemeklerini yiyip etrafındaki gülüşen insanları izlediler. Konuşmalarına gerek yoktu, yan yana oldukça hiçbir şeyin önemi yoktu.
Kirishima, bir süredir aklında dolanan soruyu kumral saçlı çocuğa sorup sormamakta kararsız kaldı. Ağzındaki lokmayı bitirip derin nefes aldı.
"Hey, Bakugou."
Bakugou, ona dönüp baktı. Ne diyeceğini merak etti.
"Uzun zamandan beri düşünüyordum da... Sevgilim olur musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
toliet cabin ;; kiribaku
القصة القصيرة❝Eijirou Kirishima, tuvalet kabininde gördüğü numaraya mesaj atar.❞