Minju ve Taehyung'tan devam~
Taehyung : Duygusuz biriyim ama konu anneme gelince öyle değilim senin kokun, gülüşün, bakışın, tavrın, konuşman, yüzün herşeyin anneme benziyor sana bu yüzden iyiyim kıyamıyorum dokunamıyorum.
Minju: O yüzden mi beni oraya bıraktın hı.
Taehyung : Özür dilerim pişmanım hemde çok
Bunu derken doğrulup ellerimi soğuk avuçlarının içine hapsetmişti aynı zamanda atan kalbimi de ve söze devam etti ben onun eli ile benim elimin birleşiminden gözlerimi alamazken
Taehyung : Ama sen de onun teklifini kabul ettin ona yakın olma düşüncesi bile beni deli ederken sen-onun-teklifini-kabul-ettin.
Bunları bastırarak ve yüzüme nefesini vererek söylemişti bir anlık gözümü kapattım ama hemen açtım. Gözleri gözlerimi buldu içinde yanan ateşe baktım dokunsam yanacaktım.
Taehyung : Annem bana ihanet etti sen de bana etme lütfen
Gözlerinde ilk defa hüzün gördüm şaşırmıştım. İçimdeki ona sarılma isteğini yok etmek istercesine dudaklarımı birbirine bastırdım. İçimi heyecanla kaplayacak o iki kelimeyi söyledi.
Taehyung : Sarıl bana
Ben yüzüne şaşkına bakarken eli belime gidiyordu ama tepkime bakarak temkinlice ani hareketimde duracak gibiydi. Cesareti bulunca ona sarıldım kafasını boynuma gömdü ve derin derin nefes aldığını hissettim o benim kokumu kokluyordu. Birşey diyecek gücü kendimde bulamadım annesi ona ihanet mi etmişti gerçekten bunu yapmış mıydı? Beni kendine daha çok çekti ve sarılmaya devam etti. Orada ona kaç dakika sarıldığımı bilmiyorum taki kapı açılıncaya kadar anında ondan uzaklaştım. Bu Kang'tı Taehyung 'a çok büyük bir nefret ve sinirle bakıyordu ve gözleri bir an benim şaşkın gözlerime kaydı.
Kang: Sen onu bana getirdin Taehyung şimdi ondan uzak dur ve ona dokunma yoksa-
Taehyung : Ne yoksa ne bana bak gerizekalı benim olan benimle kalır. Bir anlık hara ile sana verdim onu ama hala benim ve benim kalacak müdür bozuntusu.
Ben bunları şaşkınlıkla izlerken Taehyung gelip beni kolumdan tuttu ve çekmeye başladı tam kapıdan çıkıp gidecekken Kang kolumu tuttu şuan iki kolum tutulmuş vaziyette iki sinirli vampirin ortasındayım korkmalı mıyım? Evet ve korkuyorum da.
Kang : Bırak o kolu.
Taehyung : yok ya başka emriniz var mı sen bırakacaksın zaten.
Kang beni bir kenara fırlatıp ona yumruk attı Taehyung hiç yığılmadan onun üstüne çıkıp yuntuklamaya başladı ona bağırdım Taehyung dedim ama durmadı.
Minju(ben) : Lütfen beni çok az seviyorsan dur DUR ARTIK.
Çığlıklar içinde durmuştu sonunda durmuştu dönüp kanlı elleri ile bana baktı ve beni bitirdi o ağzından çıkan kelimeler
Taehyung : Onu koruyorsun beni değil onu
Ben: N-ne asla ben sana zarar gelecek diye kor-
Taehyung : KES bana yalan söyleme
Üstüme yürüyordu bana sarılan, kokumu içine çeken adam nerede ben onu istiyorum bu gözü dönmüş canavarı değil. Beni kolları arasına aldı ve duvar ile kendi arasına sıkıştırdı.
Taehyung : Senin bir hareketin beni sinir etmeye yetiyor. Tek hareketin yetiyor.
Nefesini yüzüme vererek söylemişti bir yandan sinirle (Evet Taehyung üfürükçü olduğundan nefesi kuvvetli mdjxn)
Ben : Sen git. Bana sarılan benim, kokumu içine çeken, bana dertlerini açan adam gelsin.
Taehyung sanki yumuşamıştı. Elini saçıma attı ve biraz okşadı sonra boğazıma yaklaştı yavaş yavaş yaklaşıyor benim korkumu da yavaş yavaş yükseltiyordu. Tam yaklaşınca fısıltı ile konuştu.
Taehyung : Korkma
Fısıltı ile bunu söyledi ve boğazıma çok ufak bir öpücük kondurdu. Tekrardan çekilip beni de alıp oradan çıktı. Ders bitmiş herkes teneffüsteydi beni gören Yuna hemen yanıma koştu beni çekiştire çekiştire arka bahçeye götürdü.
Yuna: Anlat bakalım neredeydin sonra bende sana birşey anlatacağım.
Ben: peki. İlk önce Taehyung bana bir kaç sır verdi sonra bana sarıldı sonra bay Kang ile kavga etti öyle ya normal şeyler. Sen ne anlatıcan.
Yuna nın yüzü çok içindeydi kahkahalar ile gülmeye başladım. Ve gülerken gözüm bankalara kurulmuş bu 7'liye çarptı bize mi bakıyordu onlar hiç istifimi bozmadan gülmeye devam ettim.
Yuna: Çok normal ya o kadar normal ki bir yaş daha büyüdüm. Ne sırrıymış o dökül bakayım sen.
Hepsinin gözleri bizim üstümüzdeydi kendimi diken üstüne hissediyordum.
Ben: Sır dedim ya sır sırdır söylenmez asıl sen dökül.
Yuna: inatçı şey neyse Jungkook benden şans istedi arkadaş olmak maksadı ile şans versem mi onu sorucaktım.
Hepsi jungkook a bakmaya başladı jimin de gülüp hafifçe omzuna vurdu. Bizi duyuyorlar mıydı neymiş bu. Kulaklara bak amman şimdi utanıyorum çünkü Taehyung bana sarıldı dedim ve o ara bana bakıp gülmelerin sebebini anladım. Madem duyuyorlar bizimle oynuyorlar bende onlarla oynarım.
Ben: Ver gitsin ama çok yüz verme yüz verirsen astarını isterler yüzsüz çıkarlar demedi deme erkeklerin hepsi aynı.
Bunu derken Taehyung a bakmıştım şaşkınlıkla bakıyordu ikisi onlar haricinde hepsi gülüyordu.
Yuna : Tamam zaten fazla yüz vermem erkeklere biliyorsun beni
Ben : Bilmem mi sen de erkek olduğun için
Deyip gülmeye başladım o da bana vurmaya onu durdurdum ve koluna girip yürümeye başladık. Önlerinden geçerken Taehyung un cümleleri olay oldu onlardan "oooooo" nidaları çıkarken Yuna gülüyordu ben se kızarıyordum. Ne mi demişti şunları
Taehyung : o saçlarını topla ve sıkı giyin buradaki tek vampir ben değilim herkes vampir kimse kokunu almasın.
Ben şok ile kızarırken o sanki mutlu oluyor gibi sırıtıyordu. Yuna yı da tutup koşmaya başladım Yuna ise gülüyordu.
Yuna : Yüzü görmeliydin xkkcmf
Ben: haha çok komok güleyimde boşa gitmesin.
Sinirle sınıfa girdim gene müthiş bir gün başlıyacak anlaşılan.
Umarım beğenirsiniz 💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wampire school | BTS
FanfictionYaşadığına veya varlığına inanmadığımız şeyler ya gerçekten varlarsa ve denk gelirseniz ne yaparsınız. Kızlarımız masum ve bi O kadar da mutlular ama yeni gidecekleri yerde neler olacak öğrenmek için hikayeyi okuyun... 🔗 Smut 🔗