~ Minju'dan devam
Aniden camdan içeri gelen taş ile yerimden sıçradım ve Taehyung'tan uzaklaştım. Aşağı baktığımızda kimse yoktu ama aşağıdan bağırışma sesleri geliyordu Taehyung saniyede ortadan kaybolurken ben daha korudorun yarısındaydım. Hızlıca merdivenlere ulaşıp orayı ikişer üçer geçip aşağı salona indim. Bir kız salonun ortasında baygın bir şekilde uzanıyordu. Herkes beni görünce bir anda nedenini bilmediğim halde yüzüme ve vücuduma şaşkınca bakıyorlardı bense nefesini düzene sokmaya çalışıyordum.
Ben : Neden bana öyle bakıyorsunuz ?
Taehyung bana yaklaştı ve elini alnıma koyduktan sonra gözlerime bakarak konuşmaya başladı.Taehyung : Hasta değilsin değil mi güzelim ? Yüzün çok solgun.
Ben : Hayır değilim ve suan salonda bir kız uyurken gerçekten hepiniz buna mı takıldınız ?
Taehyung ağzında " Haklısın " gibi birşey geveledikten sonra Jimin'e döndü ve konuştu.
Taehyung : Anlat Jimin.
Jimin : Tamam herkes bir yere otursun ilk önce.
Herkes bir koltuğa attı kendini tabi ben de Taehyung'un yanına attım kendimi. Umarım hasta olduğumu anlamaz. Ben bunları düşünürken Taehyung bana dönüp konuştu.
Taehyung : Eğer kendini iyi hissetmezsen söyle tamam mı ?
Kafamı tamam anlamında salladım ve elimi avuçlarının içine alıp öpmesine izin verdim.
Jimin : Biz aşağıda otururken bir anda yukardan cam kırılma sesi geldi biz ilk siz kavga ediyorsunuz sandık ama sonra kapıyı bir kız bağırarak çalınca açmaya gittim. Kız içeri girdi ve yardım istediğini söyledi. Ben ile Jungkook dışarı çıkıp baktık ama kimse yoktu. Camı kıran oymuş korkudan yapmış ne alakaysa artık. İşte böyle zaten sonra bayıldı ve bizde onu bu koltuğa yatırdık.
Taehyung kafasını hafifçe sallayıp jungkook'a döndü.
Taehyung : Başından ayrılmayın.
Herkesten onaylar mırıltılar çıkınca kafamı Taehyung'un yüzüne çevirdim ve bakışlarını takip ettim. Bakışları bacaklarım, dudaklarım ve göğüs kısmımda geziniyordu. Bir anda elimi tuttu ve ayağa kalktı.
Taehyung : Eğer çok önemli birşey olmazsa bizi rahatsız etmeyin.
Jimin ve Jungkook'un yüzüne baktığımda sırıtıyorlardı. Hızlıca yukarı çıkıyorduk. Odaya gelince beni yatağa doğru bildiğin fırlattı ve kapıyı kilitledi.
Ben : Ne oluyor Taehyung ? Bir sorun mu var ?
Taehyung : Evet var. Ben kendimi daha fazla tutamıyorum.
● Hafif smut rahatsız olanlar geçsin lütfen ●
Bunu söyledikten sonra yatakta yükünü bana vermeden üzerime çıktı. Dudağıma yapıştı. Bense ne yapacağımı bilmeden ona hem karşılık verdim hem de ellerimi boynuna dolayıp ensesine düşen kısa saçlarla oynamaya başladım. Bir süre sonra nefessiz kalınca üzerimden kalkıp üstündekini çıkartıp tekrardan boğazıma yöneldi. Emiyor, ısırıyor ve öpüyordu bu ne kadar canımı yaksada çok güzel hissettiriyordu. Taehyung elini üstümde ki askılının içinden geçirip belime koydu ve hızlıca üstümdekini çıkartıp sağ tarafa attı. Tekrardan sütyenimden taşan göğüslerimi emip öpüyordu. Bir süre sonra sütyenimden de kurtulup tam olarak göğüslerimi göz önüne çıkartmıştı.
Üzerimden kalkmadan doğrulup vücuduma bakmaya başladı ben de kapatmaya çalışıyordum. Resmen avına bakan aslan gibi bakıyordu. Korkuyordum ya yanlış yapıyorsam. Tekrardan üzerime eğildiğinde onu omuzlarından tutarak dururdum ve çenemi omzuna koyup biraz bekledim.
Ben : Duralım Taehyung biliyorum geç kaldım ama duralım.
Taehyung : Neden ? İstemiyor musun beni ?
Ben : Hayır sadece korkuyorum. Canımın yanacağından , beni bırakacağından.
Taehyung yüzüme baktı ve derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
Taehyung : Senin canını yakmamaya çalışacağım söz veriyorum. Ayrıca seni asla ama asla bırakmayacağım bunu aklına sok. Şimdi altımda ki beni çok zorluyor ve canımı acıtıyor bebeğim.
Ona bakıp hafifçe gülüp dudağını öpmeye başladım. Elleri yavaş yavaş şortuma inerken kendimi hafifçe kaldırıp ona sürtündüm tabi onun o erkeksi inlemesi etrafa yayıldı.
● Smut sona erdi ●
Tam o sırada kapı çaldı ve biz nefes nefese durduk. Dışarıdan bir ses geldi. Bu Jimin'di.
Jimin : Taehyung kız uyandı hadi aşağı gelin.
Taehyung sinirle "Tamam" dedikten sonra biraz daha üzerimde kaldı. Ellerini yavaşça benden çekip kalktı ben de yastığı alıp önüme tuttum. Taehyung kendi kendine söyleniyordu.
Taehyung : Ulan ibine ben tam kızı ikna etmişim tam kıvamına geldik gelmiş bize "kiz iyandi hidi işiği gilin " ( Kız uyandı hadi aşağı gelin ) diyor. Şimdi gel de bunu Junior Tae'ye anlat ne diyim sen otur oğlum mu ? Zaten canım yanıyor bide kız çıktı başıma. Ben bu şişlik ile ne yapıcam ulan şerefsiz ben seni--
Gözleri gülen bana kayınca durmuş ve bir kaşı havada bana bakmaya başlamıştı.
Taehyung : Ne gülüyorsun ?
Ben : Hiç
Taehyung : Eğer bir daha gülersen gülmekten değil acıdan ağlarsın benden söylemesi.
Ben ağına fermuar işareti yapıp onun çıkmasını bekledim o çıkınca hemen üstümü giyinince aşağı inmeye başladım. İndiğimde kız birşeyler anlatıyordu. En son dediği şeyi duydum ve ben de herkes gibi şoka ona bakmaya başladım.
Kız : Yani ben sadece bir robotum ama vampir robot bu yüzden herkes peşimde lütfen bana yardım edin.
Herkes bu dediğine takılmış olabilir ama benim takıldığım tek nokta elinin Taehyung'un elinde olması.
Kitabım bu kadar okununca şaşırdım ama sevindim de sizi seviyorum ve teşekkür ederim ♡.
Geç yazdığım için üzgünüm bazı nedenlerden dolayı yazamadım. Şimdi yazdım umarım beğenirsiniz.
Lütfen yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin. Her zaman öneri ve yorumlara açığım.İyi günler ♡. ~KMJ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wampire school | BTS
FanficYaşadığına veya varlığına inanmadığımız şeyler ya gerçekten varlarsa ve denk gelirseniz ne yaparsınız. Kızlarımız masum ve bi O kadar da mutlular ama yeni gidecekleri yerde neler olacak öğrenmek için hikayeyi okuyun... 🔗 Smut 🔗