♤ Bölüm 12

1.1K 67 30
                                    

Kızın ellerine bakakaldım. Taehyung'un gözleri beni bulunca kızın ellerinden elini çekip ayağa kalktı.

Taehyung : Dediklerini aklım almıyor. Böyle bir şeyden haberi olan var mı içiniz de ?

Jimin :  Evet ben duydum ama gerçek olamayacağını düşündüğüm için pek düşünmedim.

Taehyung :  Peki. Ama neden biz ?

Robot kız kafasını yere eğip ardından gözlerini Taehyung'a dikti.

Kız : Sizin güvenilir olduğunuzu bildiğim için geldim.

Taehyung kafasını hafifçe sallayıp bana doğru gelirken konuşmayı da eksik etmedi.

Taehyung : Jimin ve Jungkook'un siz ikiniz gerekli bilgileri alın.

Yanıma yaklaşıp ellerimi tuttu ve dudaklarını araladı tam birşey diyecekken Jae söze girdi.

Jae : Hadi Minju artık eve gidelim.

Taehyung :  Onu bu gece dağ evine götüreceğim yarın beraber döneriz. Jungkook sizi bıraksın.

Kimse den ses gelmeyince Taehyung'la beraber dışarı çıkıp arabasına bindik. Tahmini 1 saat sonra eve vardık. Çok huzur veren bir yerdi burası. Taehyung arabadan inince ben de inip peşinden gittim. Eve girer girmez Taehyung beni kapı ile arasına aldı.

Taehyung : Evde rahat olamadık en azından bizi burada kimse rahatsız etmez güzelim ?

Smut ●

Dudaklarıma dudakları temas edince kendimi ona bırakma kararı aldım. Ona ayak uydurup kucağına bindim. Kucağında öpüşürken yatak odasına çıkıyorduk. Nefesim kesilince dudaklarımızı ayırdım.  O ise hiç zaman kaybetmeden boğazıma yönelip emmeye öpmeye başladı acının yanında büyük bir zevk veriyordu.

Odaya gelince beni yatağa attı ve gömleğini yırtıp köşeye attı. Üzerime çıkıp boynuma yönelirken inlemelerim arasında konuştum.

Ben :  L-lütfen Tae canımı ahh açıtma

Taehyung :  Denerim güzelim.

Üzerimde ki askılıyı üzerimden çıkartıp köşeye attı ve açık olan vücut bölgelerimi öpmeye başladı. Sütyenimden de kurtulup işine devam etti. Bir süre sonra eli şortuma gitti ve onu çıkartıp Üstüm ile aynı yere fırlattı. Ben ise yerimizi değiştirip onu alta aldım ben ise üstüne çıktım.

Kaslarını öpüp iz bırakıyordum. Ardından boğazına çıkıp oraya da bana ait izler bıraktım ve elimi penisine sürerek pantolonunun üstünde gezdirdim dayanamayan gözlerle bana bakınca biraz penisinin üstüne oturup sürtündüm. Onun inlemeleri resmen beni daha da fena yapıyor. Eğilip pantolonunu çıkardım ve üstüme çıkmasına izin verdim kilodumdan da kurtulunca baksırını çıkartıp kendini konumlandırdı.

Taehyung kulağıma eğilip konuşmaya başladı.

Taehyung:  kendini fazla sıkma bebeğim. Canın yanarsa canımı yakmaktan çekinme.

Canı yanmayacağı için bunu dediğini bilsem de ses çıkartmadım. Ellerini sırtına koyup bekledim. İçime girmeye başlayınca acı dolu bir inlemesi bıraktım o ise dudaklarını benimle birleştirip ayırdı.

Taehyung :  İnle bebeğim duymak istiyorum. Adımla da inle.

Dediği gibi inlemelerimi içime hapsetmedim. Ilkimi verdiğim için akan kan onu memnun etmişti tabi işinden alı koymadı. Odada yankılanan ince ve kalın inleme , vücutlarımızın birbirine çarpma sesi. Bir süre sonra ben boşaldım ve o da benden biraz sonra çıkıp göbeğime boşaldı. Hiç kendini bozmadan üstüme uzandı. Ona sarılıp sırtında ki tırnak izlerinde elimi gezdirdim. Boynunda olan morluklara da elimi uzattım o ise boynuma kelebek öpücükleri kondurmak ile meşguldü. 

● Smut bitti ●

Üzerimden kalkıp birlikte banyo yapmayı teklif etti. Ben kabul edip kalktım. Banyo'nun ardından beraber uyuduk.

Sabah ilk ışıklar ile gözümü açtım ama yanımda Taehyung yoktu. Onu aramak için yataktan kalkmak istedim ama imkansız çünkü kasıklarım çok ağrıyor. 2 dakika sonra odaya Taehyung girdi ve elinde kahvaltı tepsisi vardı.

Taehyung :  Bu güzel hanıma kahvaltı hazırlayayım dedim. Kahvaltı ettikten sonra ağrı kesici içersin bebeğim.

Kafamı hafifçe salladım çünkü konuşsam ağlayacak gibiydim. Bana yaklaşıp dudağıma uzun bir öpücük kondurdu.

Taehyung :  Canını acıtmış olmalıyım Özür dilerim meleğim.

Ben :  Önemli değil.

Elleri ile bana kahvaltı ettirdikken sonra ağrı kesici içtim ve 1 saat kadar sonra ağrım kesildi. Eve dönme kararı aldık ben altıma gene aynı şortuma giyip üstüme Taehyung'un bir sweet ini giyip çıktım. Eve 1 saat kadar sonra vardık. Evde robot kız , Jungkook ve Jimin vardı.

Jimin ile Jungkook bana hiç hoş bakmıyordu hafif sırıtıyor gibiydiler. Anlamları çok normal çünkü düzgün yürüyemiyorum bile. Ben ile Taehyung yan yana oturduk onlar da koltuklar dizildiler.

Kız : Seni merak ettim Taehyung .

O kim köpek benim Sevgilimi merak ediyor ki.

Taehyung :  Ah merak etm-

Ben :  Merak etmene gerek yok çünkü bütün gece benimleydi yani en iyi yerde. Şimdi alamadığımız uykumuzu almaya gidiyoruz.

Taehyung'u da elinden tutup kaldırdım ve yan bir bakış atıp odaya çıkmaya başladık. Kahpe sanki ben anlamıyorum ama görüşürüz. Taehyung'un kahkahasi sinirimi bozuyordu.

Ben :  Ne gülüyorsun.

Taehyung :  Kıskanınca ayrı bir açık sözlü ve tatlı oluyorsun.

Ona arkamı dönüp yatağa uzandım o da arkamdan sarılınca kendimi huzura bıraktım yani uykuya.

Uzun zaman oldu biliyorum ama Özür dilerim düzen oturturmak zor oluyor.

Kitabı silme konusunda kararsız olduğum için yazma isteğim olmuyor lütfen anlayışla karşılayın geç yazmamı.

Umarım beğenirsiniz ♡  ~ KMJ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Wampire school | BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin