~ Yuna'dan devam
Minju gideli tam 5 gün oluyor. Her gece görüntülü konuşsakda onu çok özledik. Evde bize bağırmasını herşeyi. Onsuz ev çok sessiz ve gene sabah olmuş bense onu düşünmekten yeni yataktan kendimi kaldırıyorum. Üstümüzü giyindikten sonra hergün yaptığımız gibi yine kahvaltı etmeden evden çıktık. Taehyung okula geliyordu ama çok halsizdi. O bunu hak ediyor hatta daha fazlasını hak ediyor.
Okulun kapısından içeri girince onların herzamanki gibi bankta oturduğunu gördüm. Taehyung'ta oradaydı ama hergün gitdige solgunlaşıyordu. Bu hali sinirimi bozunca yerimde duramayıp hızlıca onlara doğru gittim. Tabi hepsinin gözleri de beni bulmuştu.
Ben : Ne bu halin Taehyung yoksa üzüldüğünü düşüneceğim.
Jungkook : Yapma Yuna onun durumu çok kötü hergün Minju belki okula gelir diye geliyor.
Ben : Jungkook onun suçu bu olanlar kendi istedi kendi buldu.
Taehyung :Y-yuna l-lütfen bana Minju'yu yerini söyle.
Sesi o kadar kötü çıkmıştı ki acıdım bile diyebilirim ama aklıma Minju'nun solgun şiş kırmızı gözleri geldi ve hemen o düşünce aklımdan gitti. Ben tam konuşacakken Namjoon konuştu.
Namjoon: Olmaz Taehyung oraya kadar dayanamazsın zaten buraya zor geliyorsun.
Taehyung'un kafası sola doğru düştü. Hepsi birden ayaklandı ve Taehyung'u götürmeye başladılar. O sırada Jungkook'u kolundan tutup durdurdum.
Ben : Jungkook ona ne oldu ?
Jungkook : O Minju'ya mühürlü bu yüzden ondan uzaklaşınca bu duruma geldi. Minju'yu getir yoksa istemediğimiz şeyler olur. Lütfen Yuna.
Kafamı sallayıp Jae'yi alıp eve döndüm ve Minju tu görüntü aradık. Bir kaç defadan sonra açtı. Çok kötü görüküyordu. Kırmızı gözleri, çökmüş göz altları ve onun yanında hala mutlu gibi gülümsemesi.
Minju : Kızlar neden okula gitmediniz?
Ben : Minju buraya gelmen gerek hemde hemen .
Minju : Neden ?
Ben : Çünkü Taehyung çok kötü durumda bugün bayıldı hatta.
Minju'nun gözleri dolmuştu.
Minju : N-ne neden ki ?
Ben : O kendini sana mühürlemiş yani senden uzak kaldığı hergün daha da kötü olacakmış. Çabuk ol yoksa çok geç olacak.
Minju tek kelime etmeden kapatmıştı. Umarım gelir.
~ Minju'dan
Dediği şey ile kendimi tutmadan göz yaşlarımı serbest bıraktım. Hemen üstümde ki şort ve yarım askılı t-shirt ü umursamadan kot ceketimi giydim kapalı olan bavulumu alıp aşağı indim. Babama herşeyi anlattım o da "mutlu olacaksa git " demişti. Ben onu öpüp arabaya bindim ve son hızda sürmeye başladım.
Evin oraya gelince hemen indim ve arabayı kilitledim. Kızlar beni görünce hemen sarılmışlardı. Onları o kadar özledim ki anlatamam aklıma Taehyung gelince hemen onlardan ayrılıp. " Gidelim" dedim onlar da arabaya binince hızlıca sürüp onların evine gittik. Kalbimde anlamsız bir heyecan ile indim arabadan. Kapıya gelince zili çaldık ve açmalarını bekledik. Kapıyı Yoongi açınca ilk şaşırdı ama sonra kendini toparlayıp kenarı çekildi.
Ben içeri girince salonda gergin bir şekilde oturanlara bakım. Beni görünce hemen ayağa kalktılar. Yoongi odayı tarif edince o yöne doğru gitmeye başladım. Odanın kapısına gelince kalbim çok hızlı atmaya başladı resmen kendimi kontrol edemiyorum. Kapı kolunu kavrayıp yavaşça açtım.
Yatağın üstünde soluk yatan bedeni görmemle gözlerim tekrardan dolmaya başladı. Odayı saran tanıdık koku beni kendine çekiyordu. Ona doğru ilerledim ve yanına uzandım. Kollarımı beline sarıp kafamı boyun girintisine sokup sessizce ağlamaya başladım. 1-2 dakika sonra belime dolanan eller ile uyandığını anladım.
Ben : Özür dilerim Taehyung
Taehyung parmağını dudağıma batırıp beni susturdu.
Taehyung : Unutalım gitsin sadece sana ihtiyacım var. Nolur gitme.
Ben : Gitmeyeceğim.
Bu sefer o kafasını boynuma koyup derin derin koklamaya başladı ve beni kendine daha çok çekti. Aramızda hiç mesafe yoktu onun kokusu gözlerimi kapatmama neden oluyordu. Bir anda dudağımda hissettiğim baskı ile gözlerimi açıp baktım. Taehyung beni öpüyordu şaşkınlığımı attıktan sonra ona karşılık vermeye başladım.
Üzerine çıkıp uzandım ve biraz daha öpüştükten sonra ayrıldık ikimiz de nefes nefese birbirimize sarıldık. Uyandığımda gece olmuştu ve ben hala Taehyung'un üstündeydim. Kafamı kaldırıp baktığımda o da bana bakıyordu.
İkimiz yatakta oturur pozisyona gelince gülerek Kollarımı onun boynuna dolayıp sıkıca sarıldık birbirimize. Bir süre sonra Taehyung beni kendinden uzaklaştırıp konuşmaya başladı.
Taehyung : Özür dilerim bebeğim. Böyle olman benim suçum gözlerinin haline bak çökmüşsün lütfen affet beni.
Ben : Seni affettim bile ben Taehyung seni çok seviyorum hem de herşeyden çok.
Tekrardan onu öpüp geri çekildim. O ise hafifçe gülümsedi. Herşeyden habersiz oturuyorduk o odada hemde herşeyden...
Kısa bir bölüm oldu Özür dilerim.
Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorum atmayı unutmayın pls.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wampire school | BTS
FanfictionYaşadığına veya varlığına inanmadığımız şeyler ya gerçekten varlarsa ve denk gelirseniz ne yaparsınız. Kızlarımız masum ve bi O kadar da mutlular ama yeni gidecekleri yerde neler olacak öğrenmek için hikayeyi okuyun... 🔗 Smut 🔗