Vazgeçmek Yok. KESİNLİKLE YOK!

2.3K 38 3
                                    

Hani şimdi 901 kişi olmuşuz falaaan. Mutluluk dansı falan yok bu sefer kombo mutluluk dansı var. Ayıp olmasın 901 kişiye. İlk yazdığım zamanları hatırlıyorum 4 kişi okuyor diye mutluluktan göbek atıcak dereceye geliyordum nerdeyse. Düşünün siz halimi. O mutlulukla bir kilo falan daha vermişimdir.

Hadi dedim bu özel bölüm olsun, terapi gibi bir şey asdf.  Yazdığım diyetleri yapanlar, uygulayanlar var mı bilmiyorum ama inşallah vardır. 

Yakın zaman da bir okuyucum ben çok çabuk bıkıyorum diye mesaj atmış. Kendisine özel bölümde de söylüyorum aynı bensin canım. Hani okulda gaza gelip evde test çözeceğim falan diyoruz eve gelince bir bakmışız götümüzü devirip yatmışız. He bende o hesabım. Her şey güzel kafada kuruyorum icraata gelince -aradığınız numara şuan da üşeniyor, daha sonra tekrar dene- alarmı veriyorum. Ama bu sefer öyle olmadı ne oldu? Ben ne yaptım sevgili okuyucum ; HIRS. 

Aynanın karşısına geçtim baktım kendime göbeğime götüme, dedim ki; BENİM ONLARDAN NE EKSİĞİM VAR. Bende istediğim zaman sıfır kol giyip dışarı çıkabilirim, bende tayt giyerken korkmadan giyerim, pantalon alacağım zaman kalçamdan nasıl geçecek korkusuyla yaşamayabilirim dedim. Kafada başlayınca oluyor arkadaşlar. Ben de bazı zamanlarda bıktım, yapmayacağım tamam "Amaaağğğğn bir daha mı gelicem dünyaya yeaa." diye hipopotama benzeyen tepkiler verdim. Ama ne dedik ilk başlarda "pes etmek yok." Çevre bakımından cidden şanssızım hepsi 90-60-90 insanlar. Şaka yapmıyorum yani, cidden. Fabrika üretimi gibiler. Neyse bende gaza geldim, ama hep böyle yarın diyete başlıyorum diyip yemek görünce "yarın kesin başlıycam ama şimdi hayvan gibi yiyim." diyordum. Yani şimdi dürüst olalım. Bu sefer ne oldu biliyor musunuz? Diyete başlamadan bir gün önce hayvan gibi yedim, ciddiyim ne bulursam yedim. Hani doyayım da canım istemesin diye. Sonradan kestim bunu salata yedim et yemeyi kesinlikle ihmal etmedim.. Kahvaltı en önemli öğün arkadaşlar sakın ha sakın aksatmayın kesmeyin. 

Bilinçsiz diyet yapmak dünyanın en sağlıksız şeyi bence, çünkü ben bir kere yaptım aman allahım ölüyordum yani. Saçlarım kanser gibi dökülmeye başladı, elim ayağım tutmadı falan yürürken gözüm kararıyordu. Acaip kötü olmuştum. Yani siz yemeği keserek zayıflayamaz aksine kilo alır daha beter olursunuz. Konumuz pes etmeden ne hallere geldi. 

Eğer hırs yaparsanız arkadaşlar daha kolay olur. Yani en basitinden benim sevdiğim çocuğun önceden aşık olduğı kız (çok karışık oldu ama) kız resmen zayıflıkta master yapmış, özendiğimden değil cidden çok zayıflık acaip kötü duruyor.  Ama bana teşvik olsun sırf olsun diye ne zaman midem kaçamak yapmak istese onu aklıma getirdim ve kestim. Sizi teşvik edici motive edici şeyler olsun gözünüzün önünde. Hiçbirini yapamıyorsanız kendinizi zayıf hayal edin. Önceden en sevdiğiniz elbiseye zorlanmadan giydiğinizi, kilolarınızı saklamadan doya doya hareket ettiğinizi hayal edin. Hem hayatınızdaki sağlıksız şeyleri de çıkartmış olacaksınız. Yarına daha güzel uyanmak varken neden mutsuz olasınız. Her şey yerinde ve dozunda güzel. 

Örneğin ben akşam yemeği iki kaşık yiyorsam bunu bir kaşık yaptım. Doyuyorum çünkü bir kaşıkla diğer kaşık benim gözümü doyurmam falan oluyor yani. Kesmeyin yeteri kadar kısın diyorum ben.

Bu günlük bu kadar diyelim ve yazıma son vereyim. Bu arada bir hikaye kitabı yazmayı düşünüyorum sizce yazayım mı? Yazabilir miyim acaba, yorumlarda belirtirseniz sevinirim. Sorularınız olursa mesaj atabilir profilimde ki ask.fm linkinden soru sorabilirsiniz seve seve yardımcı olurum. SAĞLICAKLA KALIN ADA'S SECRET ANGELLERİİİİM 

Şişman Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin