Genee ben geldim, mutlu oldunuz inşallah beni gördüğünüze. İlk olarak o çalıntı hikayeye gelecek olursak o kendi hatasından utansın diyorum sadece benim yapacak bir şeyim yok. İkinci olarak taklit edildiğime göre bir şeyler başarmışım demektir. Ben çizgimden hiç sapmadım, neysem o oldum. Bir blog açmayı düşünüyorum sizce açmalımıyım en azından görsellerle ve videolarla daha güzel bir diyet günlüğü olabilir diye düşünüyorum. Bakalım eğer isterseniz ve okuldan zaman kalırsa böyle bir şey yapmayı düşünüyorum bir tane var ama daha kaydetmedim korkumdan.. Gelmişken faydalı şeyler söyleyeyim barii ve yorumlarda ne istediğinizi falan yazarsanız da çok mutlu olacağım emin olun.
SUYU DOĞRU İÇMENİN VÜCUDA OLAN FAYDALARI
Uyandığınızda iki bardak su içmek iç organları harekete geçirir.
Yemeklerden 30 dakika önce bir bardak su içmek sindirime yardımcı olur.
Duş almadan önce bir bardak su içmek tansiyonun yükselmesini engeller.
Yatmadan önce bir bardak su içmek beyin kanamasını ve kalp krizini önler.
Yemek yerken yada yemekten hemen sonra su içilmez falan deniyor ama bu kurala ben kesinlikle uymuyorum günde 3-4 lt su içiyorum. Kendim uymadığım bir şeye sizde uyun demiyeceğim ama uyabiliyorsanız uyun arkadaşlar.
Diğer konumuza gelirsek şok diyet kesinlikle yapmayın verdiğiniz kiloların iki katını sonra geri alırsınız. Bunu kesinlikle istemeyiz. Bir de isterseniz diyet yaparken basit ama hayati önem taşıyan diyet kurallarına değinelim isterseniz. Bunları hep duyuyoruz ama bir kez daha hatırlamakta fayda var bence :
Su içme ihtiyacınız olmasa bile gün içinde bol bol su için. Başlangıç için günde 2 – 2,5 litre hiç de fena sayılmaz. Çiğneyin. Yediğiniz her şeyi uzun uzun çiğneyin. Çiğneme işlemi yediklerinizi daha midenize ulaşmadan öğütme işlemine başlamanız demektir. Bu da yediklerinizi daha kolay sindirmenizi sağlar. Öğün sayılarınızı artırarak atıştırma krizlerinizi atlatın. Öğün sayınızı çoğaltın, porsiyonlarınızı küçültün. Almanız gereken günlük kalori miktarının karşılığı olan yiyecekleri 7-8 ve hatta 9 öğüne dağıtın. Böylece hem atıştırmaya zamanınız kalmaz, hem de sürekli yemek yediğiniz için diyet psikolojisinden kurtulursunuz. Üstelik bu sayede metabolizmanız hızlanır, yediklerinizi çok daha çabuk yakarsınız. Yemekleriniz arasında 1,5-2 saat aralık bırakın. Çünkü yediğiniz her ne olursa olsun bunun hazmı en az 1,5-2 saat sürer. Vücudunuzda ödem oluyorsa, şişkinlik olmaması için tuz tüketiminizi minimuma indirin. Ekmek olarak çavdarlı veya çok tahıllı, esmer ekmeklere yönelin. Beyaz ekmeğe oranla daha besleyici olan bu ekmekler sayesinde daha az yemenize rağmen çok daha çabuk doyacaksınız. Az yağlı süt, beyaz peynir, yağı alınmış yoğurt kilo vermenize yardımcı olur. Ancak bunlar tek başına ne yazık ki yeterli değil. Hayatınızdan kızartmayı tamamen çıkartın! Unutmayın, ne yediğiniz kadar onu pişirme tekniğiniz de çok önemli. Et, tavuk veya balık; tüm etleri ızgara veya haşlama yemeye gayret edin. Tatlıya ihtiyacınız olduğunda her zaman sütlü tatlıları tercih edin. Çikolata ihtiyacınızı haftada ikiden fazla olmamak kaydı ile siyah çikolata ile karşılayın. Uyku düzeninize dikkat edin. Uykusuzluk insanlarda gerginliğe ve aşırı yeme krizine neden olur. Ancak fazla uyumak da metabolizmanızı yavaşlatacağından, gün boyunca aldığınız kalorileri yakmanız zorlaşır. Metabolizmanın ideal çalışması için gerekli olan uyku süresi günde 7-8 saattir.
Son olarak; biliyoruz, bunu duymaktan çok sıkıldınız ama ne yazık ki kilo vermenize yardımcı olabilecek en ideal şey bu: Egzersiz yapın!
Bunların hepsini yapmaya yarından itibaren bende başlayacağım kaynağım : uzman tv.
Yememize dikkat ediyoruz, bol bol egzersiz yapıyoruz ve daima pozitif oluyoruz. Ben 5,5 - 6 kiloya yakın bir kilo verdim bu yazdıklarımla işe yarıyor yani boş konuşmuyorum burda asdfgh. Bu arada ben artık hikayemin devamlı okuyucularını bilmek istiyorum. Daha önce hiç sınırlama koymadım ama +10 vote +5 yorumdan sonra yeni bölüm yazacağım. Emin olun daha teşvik edici olur. Çok öpüldünüüz sağlıcaklaa kalınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şişman Kızın Günlüğü
Short StoryMadem biz kadınlar istediğimiz her şeyi başarabiliriz, o zaman neden Victoria's Secret mankenleri gibi bir fiziğimiz olmasın? O zaman yapacağımız iş "Şişko patateslikten 'vay be kıza bak!'a terfi etmeye çalışmak."