Rapor

552 292 20
                                    


"Aşağı in ve söylediklerimi uygulamaya başla."

Genç adamın ikazı üzerine gözlerini Esmeralda' nın cansız bedeninden çeken Martin hızlıca evden dışarı çıktı.

Zaten bulunduğu katta olan asansörü görünce kaşları çatılsa da bu durumu umursamadan içine binip zemin katın düğmesine basmıştı. Lemur' un Esmeralda' yı öldürdüğü süre zarfında hiç kimse asansörü kullanmamış mıydı gerçekten? Aklında dönüp duran bu soru beynini kemirirken asansör zemin kata gelmişti bile. Kapılar açılır açılmaz dışarı kendisini atan Martin hızını kesmeden binadan dışarı çıkmış ve aynı hızla aracının yanına gidip telefonunu eline almıştı.

'155' rakamlarını tuşlayıp arama butonuna bastıktan sonra telefonu kulağına götürdü.

"Polis imdat, ben komiser Kerem buyrun."

"Bir şikayetim var komiser bey."

"Devam edin beyfendi sizi dinliyorum."

"Lemur kod adlı adam şu an sevgilimin evinde ve ona herhangi bir zarar veriyor olabilir. Lütfen bana yardım edin? Onun için çok endişeleniyorum, lütfen yardım edin."

"Sakin olun beyfendi yeriniz ekiplerimizce tespit edildi. Bulunduğunuz yere hemen bir ekip gönderiyorum."

"Acele edin lütfen! Sevgilimin hayatı için endişe duyuyorum."

"Anlıyorum beyfendi ihbarınızı ekiplerimize düşürdük. Şu an da yoldalar kısa bir süre sonra orada olacaklardır.

"Teşekkürler memur bey."

"İşimiz bu beyfendi iyi günler."

Martin telefonunu kapattıktan sonra kafasını binaya çevirdi.
Esmeralda' nın evinin penceresine baktığı zaman Lemur' un pencerenin önünde olduğunu ve kendisini izlediğini gördü. Bu durum kendisini biraz ürkütse de belli etmemeye çalıştı.

Yaklaşık on dakika sonra sokağın başında görünen polis aracıyla bugüne kadar sergilediği oyunculuk performansından çok daha iyisini sergilemeye çalıştı. Yüzüne takındığı endişe ve korku ifadesiyle polis aracına doğru koştu. Araç tam önünde durup kapıları aynı anda açıldı ve polis memurları teker teker içinden çıktı.

"Yardım edin lütfen! Sev-sev-gilim o- o içerde."

"Sakin olun beyfendi sevgilinizin evi kaçıncı katta."

"O-on birinci kat yir-yirmi iki numaralı ev."

Polis memuru kafasını sallayıp başıyla ekip arkadaşlarına evi gösterdi. Hepsi binaya doğru koşarken Martin de peşlerinden gitmeye başladı.

Polis memurlarından bir yanı merdivenleri kullanırken bir yanı da asansöre binmişti. Martin de hızlıca merdivenleri çıkan polis memurlarının peşine takıldı.

Sonunda nefes nefese kalmış bir şekilde on birinci kata geldiklerinde diğer memurların kendilerini beklediklerini gördü.

Vakit kaybetmeden aşağıda kendisiyle konuşan polis memuru silahıyla kapının anahtar kısmını ateşlemiş kapı açıldıktan sonra içeri girmişlerdi.

İçeri hep birlikte daldıklarında salonun ortasında elinde silahıyla Esmeralda' nın başında duran
Lemur' u gördüler.

Martin bu sahneyi gördükten sonra rol icabı olarak

"Esmeralda" diye bağırmış ve sevgilisinin yanına koşmaya çalıştığı vakit bir polis memuru tarafından tutulmuştu.

"Bırakın beni ne olur? Esmeralda, güzelim uyan lütfen. Ya bırakın beni diyorum size!"

LEMURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin