Bu benim ilk hikayem. Hatalarim olursa kusura bakmayin şimdiden çok sorry .
Bugün yağmurlu soğuk ama sıcacık bir gündü.Çünkü o yanımdaydı.o olmadan yaşayamayacağı mı anlayalı 2-3 saniye olmuştu.O dünyadaki en masum insandı,kanı cezbedici ve az bulunan bir türdü.
Ben scott.Vampir olarak doğdum.İnanmaya bilirsiniz,ama bu gerçek.Şuanda çok az rastlanan bir türüm, BETA.İnsanların uğruna ölüceğı bir hayatı istemiyorum.Vampir olanın verdiği güçler güzel fakat verdiği acilar daha kötü.
Onun böyle şeyleri sevmemesi daha iyiydi.Ama elbetteki öğrenicekti.Korkmaya başladım.Beni hayata bağlayan tek şey onun ufacık bir gülümsemesiydi.Neden sevmediğini bilmiyorum.Onun gibi olsaydım,bana aşık olamayacakdı(çünkü onu kokusu sayesinde buldum).Onun ismi allyson.
Ben kimseyi böyle sevemedim!!!!
Herneyse.Onunla yaşadıklarımızı en başından anlatmalıyım.Onu bana babası emaetmişti.İşte hikayemiz böyle başladı. Onda birşeyler vardı. Düşüncelerini okuyamadım!!!Vede bu imkansız gibi bişeydi. Ben sadece melezlerin (yarı melek yarı vampir) düşüncelerini okuyamazdım.Bu işte gerçektende bir terslik var!Sonradan onun melez olduğunu ögrendim .
Biliyorum çok kısa oldu. Ama bu sadece bir başlangıç ben bu sayfada başdada söylediğım gibi yeniyim. Lütfen bana kızmayın.Şuan Bodrum'a gidiyoruz.O yüzden kısa oldu çok sorry. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the vampire(devam ediyor)
General FictionAllison isminde bir kız....... Scott adında bir erkek............. (Teen Wolfla alakası yok hatırlatayım deddim:-) ©Tüm hakları saklıdır. yazar:beren_12345