Selamlar 2-3 hafta daha burdayız.O yüzden o kadarda rahat yazamıyorum,sadece odada kardeşimleyken,sahile ve de havuz kenarında rahat rahat yazabiliyorum.Fakat burada bir çocuk bana asılmış bulunmakta.Oyüzden sürekli yanıma geliyor biseyler söylüyor falan.Fazla uzatmıyım.Son bisey bu bölümü uzatabildiğim kadar uzatacağım.<3 @baypotter'a itafen
Yahu bu kızın tatlılığı beni öldürecek.Ondan doğacak bir çocuğum olsun istiyorum.O ise daha erken vs şeyler söylüyor.Ne erkeni aslında birazda korkuyorum.Çünkü çocuğun gücü benim gibi kurt Buyucu vampir ve melek olacak,fakat vampir ve melek gücü daha ağır basacak.(çünkü annesinin güçleri bunlar) İyice Delirdim.Daha doğmamış çocuğun güçlerini düşünüyorum.Bizim meleğimiz'inde güzellik uykusu çok uzunmuş.Hadi ama uyanık galiba,evvet uyanık bu kız.Kıkırdamaya başladı.
"Sen kadarda çok şey düşündün öyle.Vampirler kurtlar büyücüler melekler ah birde unutmadan bir çocuk"
"Ama sen nasıl?"
"E yani benimde güçlerim var.Senin düşüncelerini duyabilirim."
" e tamam.Bısey sorucam şu çocuk meselesini tekrar düşünsen olmaz mı nolur?"Masum bakışlarımla ona baktım.
"Denerim ama biraz erken"
"Sen herhalde benim dede olmamı felan bekliyon!!"
"Aptal olma sen hiçbir zaman dede olmayacaksınız ki?"
"UF tamam bayan ukala bu arada sana sinirliyim bunu da bilmiş ol!"
"Peki tamam bu kadar çok istiyorsan deneyebiliriz"
"Oleyyyy işte benim meleğim "Onu kucaklayıp döndürmeye başladım.
"Tamam sakin ama bisey dicem ben galiba hamileyim.Biliyorum şuan çok saçma geliyo . Ama gerdek gecesinden sonra birseyler oldu."
"Ne na-nasıl?"
"Anlattığım gibi "
"Hemen doktora gidiyoruz,nemde hemen!!"
"Peki tamam"
1saat sonra doktor'da;
"Evet bayan hamilesiniz,bebek şuanda 2aylık"bizde evleneli 2 ay olmuştu.
"Teşekkürler'
Arabada eve giderken;
"Allison simdi bizim bir çocuğumuz olucak yanlış anlamadıysam?"
"Evet doğru"
"Eğer bu sabah söylemeseydin çocuğumuzu oldurecektik,yani yanlislikla"
"Doğru"
"Sana bisey mi oldu çok durgunsun''
"Ha-hayır''
"Kekeliyorsun.Bak çabuk anlatıyorsun!"
"Anlamıyormusun! Hep çocuk meselesi bıktım.Evet hamile olabilirim.Ama bu senin karın olduğum anlamını değiştirmez.!''
"Ben öyle bisey demedim!Nevar hep çocuk meselesi konuşuyorum ben!"
"Öylemi son 1aydır hep çocuk istediğini söyleyip durdun!"
"Tamam sakin gözümün icıne bak söz veriyorum bundan sonra o kadarda çok çocuk meselesini konusmayacağım"
"Peki seni affettim.Ama bu çocukta değişik şeyler var.Geleceğini gördüm.2tane mezar sen ve benim mezarım.Cocougumuzda ziyarete gelecek.Ve de bir büyü yaptı,sen ve ben onun yanındayız!"
"Ne-nasıl hayir olamaz!Babanın güçleri bu cocukda da var "
"Ne güçleri?"
"Baban geçmişe gidebiliyor ve de ölüleri kendi yanina ışınlayabiliyor."
"Yani bizim cocugumuzdamı öylemi olucak?"
"Galiba hatta büyük bir ihtimalle.Eğer öyleyse sana ve cocuguma çok iyi bakmam gerekecek.Çünkü o bu güce sahip son çocuk.Sahji cinsiyeti ne?"
"Erkek"
"Bak korkma tamam mı?"
"Neden korkucam ki?"
"Senin geleceğini gördüm sen mecburen o çocuğu benden kacirman gerecek.Çünkü o bir safkan ve de ben safkan türüne dayananamam'"
"Ama o senin cocugun ona neden zarar vermek istersin ki?"
"Ben sana mühurlüyüm.Ve de senin o cocogu ben öldürmeden kaç cok uzaklara ben normala döndüğümde hissedeceksin"
"O zaman tek basima olucam ama kaçmak zorundayım keske seninle kacabilseydim"
" Keşke.Galiba beynim durdu, sen dinlen o zaman."
"Peki"
Yarım saat sonra yatak odasında;
"Aaaâaaaa" diyerek uyanmıştım.1kabustu.
"Tamam geçti ben yanındayım sadece bir kabustu"
"Çok kötüydü ama'
"Noldu ki?"
"Se-sen ölüyordun nemde benim kucağimda!"
"Ben ve ölmek o biraz zor be aşkısı"
"Hayır hicde zor degil ben ölürsem sende olursun"
"Tamam bak zaten kabustu. Geçdi gitti.Hem sen beni o kadarda çok mu seviyorsun?" sırıtmaya başladı
"Evet bence bu hicde komik falan deil!"
"Tamam hadi bu sefer ben sana sarılıyım da rahat rahat uyu"
"Peki ama yanından gitmek yok"
"Tamam"
Uzatmaya çalıştığım kadar uzattım umarım beğenmissinizdir.Bence orya veya uzun oldu. Hepinize kiss bay bay canlarım çaklıtlarım
@baypotter 'a itafen
(Çünkü beni wattpad ile o tanıştırdı.Ne kadar tesekkur edsem az}
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the vampire(devam ediyor)
Ficción GeneralAllison isminde bir kız....... Scott adında bir erkek............. (Teen Wolfla alakası yok hatırlatayım deddim:-) ©Tüm hakları saklıdır. yazar:beren_12345