The vampire ailesi artık günde 2-3 veya4 bölüm yayınlayacağım,yada 1bölüm ama baya uzun olacak.Hangisini istiyorsanız yorum yazarak belirleyebilirsiniz.Ama şimdi 2bölüm yazdım,yarın uzatabildiğim kadar uzun yazacağım. Şimdiden yorumlarınız için thanks.Sizi çok seviyorum. İlove T.W ailesi.
"Allison gerçekten herşeyi açiklayabilirim."
"Neyi açıklayacaksın!!"
"Beni dinle.Senin ailenin neden öldüğünü biliyorum.Çünkü o gece sen doğacakdın,aslında sen ölecek annen yaşayactı.Ama biseyler oldu bende anlamadım.Baban annen ölünce dayanamadı.Benide seni hayatım boyunca korumak içın görevlendirdiler.Annen bir 'MELEK', Baban ise bir 'VAMPİR'di.Sende melezsin.Yarı melek yarı vampir."
"Nasıl sen şimdi benim koruyucu vampirimmisin?"
"Aslında tam olarak 'vampir,melek,büyücü ve kurt'"
"Vay canına"şaşırmıştı.Ama kim şaşırmazdı ki?Aniden yanağıma bir öpücük kondurdu.
"İşte şimdi seni affettim benim güzel 'meleğim'" o gerçektende meleğe benziyordu.'annesinden geldi herhalde'
"Ukala"bu halleri bile çok masumdu.
"Öpücem seni, hemde sonsuza kadar."<aslında bunun İngilizcesi daha güzel bakın şöyle= kiss you,forever.>
"Hayır bunu yapamazsın ,aslında belki yapabilirsin"
"Belki mi ben sonsuza kadar seni koruycam tabiki de yapabilirim,eğer evlenmeden olmaz dersen de seninle evlenirim sorun değil hani"
"Yha gerçekten sapık, ukala ve de çok bencilsin"
"Bencil? Ne konuda? Anlamak hani"
"Bana senle evlenmek isteyip istemediğimi bile sormadan ki?"
"Ne yani benle evlenmek istemiyor musun?"
"Bilmem çok ani oldu?:-) ajshshdnnd"
"Soruyorum; Madam allison argent benim ama sadece benim meleğım olurmusun?"
"Evett"
"İşte benim meleğim, bak hiçde zor olmadi"
"Yha çok şapşalsın, ama ben senin bu hallerini daha çok seviyorum."
"Hadi neyse.Yarın evleneceğiz.Ve de ben seni sonsuza kadar öpeceğim."
"Taktı artık sabaha kadar öpücem öpücem diye susmaz uff başıma tam bir bela almışım."
"Hadi gel bak yatakta müstakbel kocan var..."
"Öküzzz"
"En azından senin öküzünüm."
"Hadi uyu artık yarin düğün var"
"Scott'lu rüyalar meleğim"
"Sanada iyi geceler öküzüm"
Bence bu bölüm bütün bölümlerden daha güzel ve daha romantik oldu. Yorum ve vote bekliyorum.Tek tek öpüldünüz benim tatli okuyucularim.(içimden bir bölüm dha yazmak geldi)simdi yeni bolum geliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the vampire(devam ediyor)
General FictionAllison isminde bir kız....... Scott adında bir erkek............. (Teen Wolfla alakası yok hatırlatayım deddim:-) ©Tüm hakları saklıdır. yazar:beren_12345