1

1.4K 74 47
                                    

Miłość. Kiedyś było to dla mnie tylko puste i nic nie znaczące słowo. Wszystko z mieniło się w dniu kiedy pierwszy raz ujrzałem miłość mojego życia. Wiecie, motylki w brzuchu, rumieńce na twarzy i takie tam. Na początku wszystko to ignorowałem, uważałem, że to przecież nie logiczne, żeby chłopak zakochał się w innym chłopaku. Po zepchnięciu moich uczuć względem tego chłopaka na bok zacząłem normalnie z nim rozmawiać bez żadnych rumieńców, czy innych owadów w żołądku. Uznałem, że było to tylko chwilowe zauroczenie, które jak szybko przyszło tak samo szybko odeszło, ale myliłem się. Cholernie się myliłem. Pewnego dnia ten chłopak wpadł na mnie na korytarzu w szkole co poskutkowało tym, że ja leżałem na podłodze, a ów osobnik na mnie. Ale najgorsze w tym wszystkim było to... To, że nasze usta złączyły się w pocałunku. Wydaje mi się, że dla chłopaka to nic nie znaczyło, bo po chwili wstał na równe nogi po czym pomógł mi się podnieść i przeprosił mnie za zaistniałą sytuację, ale dla mnie ten pocałunek znaczył dużo, bardzo dużo. Tego dnia wszystkie moje uczucia do tego idioty powróciły ze zdwojoną siłą, zrozumiałem, że jestem gejem. Oczywiście cała tak akcja z przypadkowym pocałunkiem nie obeszła się bez komentarzy ludzi ze szkoły, plotek oraz yaoistycznych teorii spiskowych (tworzonych nie tylko przez dziewczyny).

Taki post opublikowałem na jednym z portali społecznościowych, na którym każdy jest anonimowy. Bądź co bądź, ale nie chcę, żeby ktoś wiedział kim jestem.

Przez kilka minut wpatrywałem się w ekran laptopa zastanawiając się nad tym czy dobrze zrobiłem publikując to. Przecież kogo obchodzą jakieś głupie uczucia licealisty. Ciekawe czy pojawi się komentarz w stylu: "za naukę weź się gówniarzu, a nie piszesz jakieś głupoty w internecie".Ale zamiast takiego komentarza pojawił się inny o wiele ciekawszy, na który od razu odpowiedziałem.

TomatoKing
Ostatnio w moim życiu wydarzyła się podobna sytuacja. I całkowicie cię rozumiem, a ze swoimi uczuciami postępowałem tak samo jak ty na początku. Ale postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce i zdobyć serce słodziak, który skradł moje.

-PapieskiPomidor
I jak jesteście razem?
- TomatoKing
Jeszcze nie, ale robię co mogę, a
tobie też radzę zacząć działać.

⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱

Oto pierwszy na moim profilu fanfik yaoi. Jaram się tym jak Rzym za czasów Nerona.

Napiszcie co o nim sądzicie

Ja już się z wami żegnam

Oki to pa
⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱⊰⊱꧁(◕ܫ◕)꧂⊰⊱

Kocham Cię bardziej niż pomidory |𝐒𝐩𝐚𝐌𝐚𝐧𝐨|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz