🌸31🌸

294 35 6
                                    


Бяха минали два месеца от както Юнги бе разказал на Техьонг за тайнствения си живот с Дявола. През тези два месеца Юнги неотлъчно пазеше Техьонг от бедите които се очакваха да идват всеки вторник, но нещо се бе променило. Всеки път ставаха все по силни, дори веднъж бяха одраскали ръката на Тае на много на дълбоко. Тогава Юнги побесня. Направо разчлени този който беше посмял да нарани това което е негово. Мислеше си скоро че нещо по силно ще дойде и този път няма да му помогне.

Но сега нека да отидем в настоящето и да видим какво правят нашите двама влюбени.

*сутрин*
*9:00*

Техьонг се пробуди от внезапната топлина която го обви. Помисли си че Джин който може би го бе полял с вряла вода, защото веднъж наистина направи така. Но не осети да беше мокро.

Изпъшка като протегна ръцете си нагоре и се прозя. Усети как нещо малко се сгуши в него и той веднага погледна надолу. Това беше кученце!

- Холи? Какво правиш тук момиче?

Техьонг погали кученцето а то веднага му близна ръката. Техьонг се усмихна и взе Холи на ръце като  стана и излезе от стаята си. Там видя как Джин и Юнги си говорят в кухнята и пият кафе. Веднага щом Холи видя Юнги джафна щастливо.

Юнги се обърна в посока на Техьонг и се усмихна колко сладко изглеждаше. Разчорлена коса и единият ръкав на блузата му се беше смъкнал надолу и това даваше отлична гледка към ключицата.

Юнги стана и взе Холи като я пусна на земята и прегърна нежно Те.

- Как спа беб~ дано Холи да не те е събудила. Тя просто много те харесва и щом я пуснах в апартамента тя се залепи за твоята врата да ѝ отвора за да влезе при теб.

- Не спокойно. Тя само се гушкаше в мен.

- Тя се гушкала а не аз? Обиден съм.

Двамата се зясмяха и се отделиха от дългата прегръдка.

По големият се приближи до устните на Те, а самият той се усмихна като видя че Юнги се приближава. Не го беше целувал от два дни...много му липсваше.

Юнги нежно сля устните им в сладка и жадна целувка. Тае се надигна малко и обхвана раменете му за да има баланс.

2!3!  •Taegi•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang