"Deniz! Kalk artık!" diye bağıran annem yüzünden gözümü açtım.
"Off.. Anne ya! Niye uykumu bölüyor sun! Hayır yani uykumu bölmek niçin seni bu kadar mutlu ediyorsa?" diye cırladım ve mecburen yatakta oturur pozisyona geçtim. Esnedikten sonra saçımı geriye attım.
"Bu gün Pazartesi! Okula geç kalmak istiyorsan sen bilirsin!" dedi beni müdürün azarından kurtaran anacığım. Hemen kalktım ve mutfağa gittim. Validemin yanına gidip onu sulu sulu öptüm.
"Affet validem. Unutmuşum. Oy oy benim valide sultanım!" diyerek yine yanağına sulu öpücüğümü bıraktım.
"Ayy yeter kız çekil başımdan!" dedi.
"affet ama" dedim
"Affettim hadi okula hazırlan!" dedi. Hemen odama koştum. Sarj dan telefonumu çektim. Üç adet mesajım vardı.
Anonim : Günaydın ❤ (07.00)
Anonim : O güzel gözlerini aç artık yoksa yine okula koşarak gelirsin. (07.02)
Anonim : uykucu güzelim benim ❣️
(07.04)Telefon'u kapatıp hemen günlük rutinlerimi yaptım. Sonra hazırlanıp direk masa ya oturdum. Bir kaç lokma bir şey yiyip evden çıktım. Okula 10 dakika erken vardım. Bu yüzden mobil veri yi açtım. Direk whatsapp 'a girdim.
Deniz : Sanada günaydın 🙃
Deniz : evet güzelim ve uykucuyum.
Anonim |çevrimdışı
Anonim |çevrim içi
Anonim |yazıyor...
Anonim : egocu güzel.
Deniz: az buçuk diyelim
Anonim : tam olmasın o?
Deniz: yoo az buçuk
Anonim : peki ldkckfmlfjf
Deniz : ne gülüyorsun ya!
Anonim : hiç :)
Deniz : Nasılsın?
Anonim : iyi yim sayende
Deniz : sayemde?
Anonim : evet. Sen gülünce bende mutlu oldum :)
Deniz : güldüm mü ben?
Anonim : benimle yazışırken sırıtıyorsun :)
Deniz : hiç de bile
"Hey deniz" dedi elini sallayarak savaş.
"Efendim?" dedim.
"Ne o telefon'a bakıp bakıp pişmiş kelle gibi sırıtıyorsun?" dedi savaş.
Buse anlamlı anlamlı bakınca ona 'ne bakıyon' bakışı attım."Üf savaş! İnstagram da bir şey gördüm ona güldüm." dedim.
"Heee tamam" dedi.
Anonim : kesin canım
Deniz : neyse bb 👋🏻 👋🏻
Anonim : bb 👋🏻 👋🏻
Mobil veriyi kapatıp telefonumu çantama koydum. Hoca da sınıfı girince. Selamlaştık ve ben sonra başımı sıraya gömdüm. Ders mat abi! Mat!
^<^>^
Merhaba 👋🏻
Nasılsınız?
Umarım beğenirsiniz sizi seviyorum 😘
Oy ve yorum bırakırsanız mutlu olurum 🙃❣️❣️ ❣️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ I Texting {Tamamlandı}
Teen FictionAnonim: Kızım sen mal mısın yoksa özellikle mal olmak için bir şey mi içiyorsun? Anonim: Bence özellikle bir şey içiyorsun sjkslsjdhfj Deniz:Anonim bey? Anonim: He gülüm? Deniz: Si***r et! Anonim kişisini engellediniz. |Tamamlandı| Deniz'e devam ola...