Bölüm Şarkısı : Ömer Öz - Gidemem ki
Patlamış mısırları alıp Alaz'ın yanına gittim. Ben gelince beraber salon 3'e yöneldik. Salondan içeri girince neredeyse yarısının dolu olduğunu fark ettim. Eski bir filmdi ama olsun. 81 numaralı koltuğa alaz otururken bende 82 numaralı koltuğa - yani Alaz'ın yanına - geçtim. Film 15 dakika sonra başlayacağı için Alaz'a döndüm.
"Okul nasıl gidiyor?"
Bana döndü ve gülümseyerek "İyi diyelim iyi olsun" dedi. Güldüm. Güldü.
"Peki ya senin ki?" diye soru yöneltti.
"İdare eder işte" diyip omuz silktim. Başını anladım dercesine salladı.
"Hazar la bir şey mi var?" diye sordu tekrara bana bakarken. Gözlerimi yere çevirdim ve
"Uzun hikaye boş ver!"
"Peki" film başlayana kadar ne ben ne o konuştu.
~~~
Salondan çıkarken hala aynı durumu düşünüyordum. Neyi mi? Hazar'ı sevip sevmediğimi. Alaz o soruyu sorduktan sonra tekrar aklıma o gelmişti. Ve film boyunca onu düşünmekten film den hiç bir şey anlamadım.Ah iç sesim bana bu durumlarda hiç yardımcı olmuyorsun?
Ben napabilirim be?! Git kalbine sor onu!
Kalbim çok kararsız. Ayrıca sen benim iç sesim değil misin? Tabi kide bana yardım etcen köpek!
Kendine köpek demende ne bilim? Neyse sen değilmiydin lan kalbimi hızlı atmasına sebeb oluyor bu çocuk. Eee seviyon o zaman daha ne!?
Saol çok yardımcı oldun! Hah! Niye benim amip beyinli bir iç sesim var ki?!
Offf iyice delirdim bende haaa! Resmen kendi kendime konuşup hakaret ediyorum.
"Deniz?" bir anda irkildim. Sonra yanımda oturan Alaz'a çevirdim gözlerimi. O benim bu halime güldü.
"Geldik. Kaç defadır sana sesleniyorum ama duymuyorsun. Surat ifaden de bir tuhaf. Bir bilmiş bilmiş gülüyorsun bir kaşlarını çatıyorsun!" dedi ve yine kıkırdadı. Bende o halimi hayel edince güldüm.
Taksi den indikten sonra vedalaştık. Ah yarın yine okul vardı! Eve girip direk odama girdim. Kendimi yatağa attım. Aklıma gelen fikirle telefonumu pantolonumun cebinden çıkardım.
Hazar 2 kişisinin engelini kaldırdınız.
Deniz: Ben bu işi bir düşüneyim iyicene!
Deniz: o zamana kadar gözüme gözükmesen iyi edersin!!!
Hazar 2 kişisini engellediniz.
Sonra bu aralar çok sevdiğim şarkıyı açtım ve gözlerimi yumdum...
~~~
O zaman bu bölüm hepinize gelsin :) 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ I Texting {Tamamlandı}
Fiksi RemajaAnonim: Kızım sen mal mısın yoksa özellikle mal olmak için bir şey mi içiyorsun? Anonim: Bence özellikle bir şey içiyorsun sjkslsjdhfj Deniz:Anonim bey? Anonim: He gülüm? Deniz: Si***r et! Anonim kişisini engellediniz. |Tamamlandı| Deniz'e devam ola...