4.6

644 26 1
                                    

Final

Denizin annesi kahvaltı hazırladıktan sonra herkesi kaldırmaya başladı. Sıra denizin odasına geldiğinde içeri girdi. İçerde kızını göremeyen kadın korktu.

Yatağa yöneldiği anda zarfı gördü. Kadın hala kızı için endişeleniyordu. Zarfı eline alıp açtı. Yazılan satırları okumaya başladı.

Özür dilerim canım ailem. Gitmek zorundayım. Ne olur anlayın beni. Üzülmeyin sakın. Her şeye kaldığınız yerden devam edin. Sizi çok seviyorum.

Çocuklar sizde kendinize dikkat edin. Kızın bana ama küsmeyin. Gerçekten sebeplerim var. Bana güvenin. Sizleri çok seviyorum sakın harap etmeyin kendinizi. Hazar da üzülmesin. Gerekirse beni silip atsın. Ama yinede onu sevdiğimi söyleyin ona.

Hoşçakalın bir tanelerim. Hepinizi çok özleyeceğim hepinizi çok seviyorum. Kendinize dikkat edin...

Kadının ağzından büyük bir çığlık koptu. Adam hemen kızının odasına girdi. Yerde ağlayan karısını görünce hemen yanına koştu. Elindeki kağıdı görünce elinden aldı ve okudu.

Kadın eve kızının arkadaşlarını çağırdı. Hepsi endişeli bir şekilde Denizlere geldi. Ağlayarak kapıyı açan kadına endişeyle baktılar. Kadın hiç bir şey demeden kağıdı uzattı.

Buse eline alıp sesli bir şekilde okumaya başladı. Hepsinin gözleri dolmuştu. Melis dengesini sağlayamayıp düşeceği sırada Savaş onu tuttu. Hepsi darmadağın olmuştu. İçeri geçip koltuğa oturdular. Hepsi şok içerisindeydi. Sarsılmışlardı...

\/\/\/

Hazar: Deniz..

Hazar: lütfen gitmemiş ol..

Hepimiz dağıldık.

Seni özlüyoruz.

Tam da beni sevdiğini söylemişken ne diye gittin ki?

Ne oldu da bize sormadan çıkıp gittin hayatımızdan?

Seni o kadar çok seviyorum ki..

Ben seni görmeden, kokunu içime çekmeden ne yapacağım.

\/\/\/

Hazar: sen gideli bir hafta oldu

Buse evden dışarı çıkmıyor. Melis ve diğerleride.

Savaşı gördüm bir kere onda da yanıma oturup ağladı. Ağladık

Seni çok özledim.

Seni o kadar çok seviyorum ki. Seni unutamam. Bu kalp hala senin için var.

\/\/\/

Hazar: sen gideli bir ay oldu.

Hiç bir şey değişmedi

Seninkiler hala seni seviyor ve özlüyor

Ben hala seni seviyorum ve özlüyorum

\/\/\/

Hazar: sen gideli 6 ay oldu

Her şey aynı

Hala seni özlüyorum ve seviyorum.

\/\/\/

Hazar: sen gideli 1 yıl oldu

Ben hala sana aşığım

\/\/\/

Hazar: sen gideli 2 yıl oldu

Sensizliğe bile aşık oldum...

\/\/\/

Bitti, buraya kadardı.
Hikayeyi böyle bitirme kararı aldım.
Kendinize dikkat edin :)
Düzenlenme tarihi: 28.12.2023


DENİZ I Texting {Tamamlandı} Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin