YAĞMUR
Kantinin açık olduğunu öğrenince kahve almak için indim. Toprak ve Ada tam kalkıyolardı sanırım. Bende direk kahveyi alıp yanlarına gittim.
"Selam gençlik yurda dimi"
"Başka seçenek mi var"
"mantıklı neyse çıkalım hadi ozaman"
Kantinden çıkarken gözüme Kaan çarptı. Yurdun bahçesinde arkadaşları ile otururken bi kaç müzik duymuştum ve büyük ihtimal Kaan'ın telefonundaydı.
"Kaan bakar mısın"
"Ne var"
Biraz kibar olsaydın ya Ada haklı öküz ya. Neyse biraz müzikler hakkında konuştuk. Hass ben kızları unuttum ya. Kızlar kantinin kapısında beni bekliyolardı.
"Neyse sonra konuşuruz " Kızların yanına gelince Ada direk soru sormaya başladı.
"Hey noldu o Öküzle ne konuştun"
"Hiç ya bi kaç şarkı vardı onların hakkında öyle "
Yurda çıktık saat zaten 10 olmuştu bizde direk yoklama aldırıp Toprak'ın odasına geçtik. Odada tüm kızlar ortada oturmuş. Sohbet ediyolardi. Yağmurda bu grubun içindeydi. Umarım Toprak gecmez. Toprak geçmedi ama Yağmur konuştu.
"Kızlar gelsenize ya "
Yanındaki kızı gösterdi
"Bakın bu irem , irem bunlar Ada ve Toprak"
İrem kocaman gülumsemeyle selam dedi.selam dedikten Sonra direk Toprak'ın yatağına geçtik. Zaten diğer iki kızı bizim sınıftan tanıyorum. Üst kademe olanda kendi halinde yatağında takılıyor. Biraz daha durduktan sonra yurttaki kadın girdi.
"Evet kızlar herkes yatağa ışıklar kapanıyor"
Kızlar bi kac dakika yataklarına geçip hazırlanana kadar bekledi ve ışığı kapatıp gitti. Fısıltıyla "Hadi ben kaçar" deyip kendi odama gittim. Gel burdan yak ışıklar kapalı odaya girdim Pijamalarımı karanlıkta bulamayinca odadakilerden izin aldım ve ışığın tekini açtım.Tam Pijamalarımı almış ışığı kapatmak için kalkmıştım ki.
"Işıklar neden açıldı"
Hasss yandım kadın sinirlendi.
"Şey dolaptan bi kaç eşya almak için açmıştım"
"Kurallar kesin 11 den sonra ışık yok" dedi ve ışığı kapatıp gitti.
"Uyuz" diye mırıldandım arkasından.
"Haklısın"
Odadan birinin bunu demesi üzerine kıkırdamalar başladı. Pijamalarımı banyoda giyinmeye gittim. Sonrada direk yatağa gectim. Henüz uykum yoktu. Bende telefonumu kurcalamaya başladım. Faceye girdim. Önerilen kişilerden Kaan ı gördüm Kaan Ulusoy... Cidden iyiydi lan. Acaba istek göndersem sorun olur mu? Ah gönderdim bile. Daha sonra bildirimlere baktım Toprak kabul etmiş. Bi bildirim daha veeee Kaan isteği kabul etmiş.
"Öküzlerle arkadaşlık etmezsin diye tahmin ediyordum"
" Sen onu duydun mu ya ama cidden öylesin "
"İstemediğinizi söyleyen sendin"
"Tamam ama sonrada söyleyebilirdin"
"Malesef"
Sinir bozucu olduğunu söyleyen oldu mu hiç"
"Sen haricinde mi hayır herkes çok iyi olduğumu söyler"